• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024

اخبار ویژه

پولادمردان وزنه بردار مرودشتی در مسابقات جهانی جوانان اسپانیا امام جمعه موقت  مرودشت گفت : هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ اسلام می باشد/دستگاه های خدمت رسان نهضت آسفالت را ادامه دهند امام جمعه مرودشت گفت :هفته وحدت زمان مناسبی برای توجه به مشترکات دینی شیعه وسنی است / شعر وادب فارسی با فرهنگ دینی ما عجین شده است    امام جمعه موقت مرودشت گفت :گلایه امام جمعه موقت مرودشت به قطعی بدون اعلام برق به مردم  / تسریع در پروژه های عمرانی در اولویت دولتمردان قرار گیرد امام جمعه موقت مرودشت گفت :پیاده روری اربعین تداوم مسیر عاشورا است / آزادگان سرافراز ذخائر انقلاب هستند جدول زمانبندی مدیریت اظطراری بار اعلام شد باشگاه کیوکوشین ایچی گکی پرو مرودشت قهرمان مسابقات استانی کیوکوشین شد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت :پرسشگری،مطالبه گری وروشنگری فریاد رسای خبرنگاران است / به جد پیگیر دغدغه های صنفی خبرنگاران واصحاب رسانه خواهم بود

4

ضعف آنتن دهی رادیو در دومین شهر بزرگ استان زیبنده نمی باشد

  • کد خبر : 983
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
ضعف آنتن دهی رادیو در دومین شهر بزرگ استان زیبنده نمی باشد
مام جمعه مرودشت گفت :قانون حجاب وعفاف از متن دین برآمده است /درخواست های صنفی جامعه حمل ونقل در اولویت قرار گیرد

ا
به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت -حجت الاسلام مهدی آقائی امام جمعه مرودشت در خطبه های این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوی الهی، فراهم نمودن معیشت مردم وامنیت وآسایش آنان را دو مقوله مهم قلمداد نمود که باید توسط مسئوولان برآورده شود.
خطیب جمعه مرودشت در ادامه خطبه ها اشاره ای به سفر رئیس جمهور کشور چین به عربستان وحواشی های آن نمود وافزود:در تحلیل های اهل علم سه نوع تحلیل برای این سفر بیان شده است که شامل چرخش عربستان به سمت شرق بعد از عهد شکنی های صورت گرفته ازسوی غرب می باشد وازسوی دیگرنارضایتی عربستان از آمریکابه دلیل تحقیر های رخ داده توسط ترامپ وبایدن وبهره گیری از عربستان از قابلیت های اقتصادی چین در زمره این تحلیل ها می باشد.
آقائی در ادامه گلایه ای از برخی تحلیل های داخلی که هضم آن سنگین می باشدنمود وافزود:عده ای این روزها تلاش می کنند تا این اتفاق صورت گرفته را یک نوع رو دست خوردن ایران از شریک راهبردی خود بداننددر حالی که جمهوری اسلامی هیچ گونه تعامل راهبردی با کشور چین در این زمینه را ندارد.
امام جمعه مرودشت در ادامه تصریح کرد: کشور ایران اسلامی برخی رژیم ها را همچون آمریکا متخاصم دانسته وکشوری همچون عربستان وامارات به عنوان حریفان خود شناخته وکشور ترکیه را رقیب خود ،وروسیه وچین را شرکای اقتصادی دانسته ولی نسبت به چین تعامل راهبردی نداشته وفقط بحث اقتصادی هست لذا از عده ای از تحلیل گران داخلی تقاضا داریم که مراقب تحلیل های خود باشند تا خدای نکرده بهانه دست دشمن ندهند.
آقائی در ادامه از عدم آنتن دهی رادیو در برخی نقاط شهروروستاهای مرودشت گلایه نمود وافزود:ضعف آنتن دهی رادیو برای دومین شهر بزرگ استان زیبنده نمی باشد وخواستار تقویت ورفع این مشکل گردید.
امام جمعه مرودشت فرا رسیدن ۲۶ آذر ماه روز حمل ونقل را به فعالان این عرصه تبریک گفت وضمن اشاره به جایگاه واهمیت این قشر زحمتکش ،بیان کرد: شركت‌هاي حمل و نقل و سازمان راهداري به عنوان نماينده دولت و ناظر بر اجراي كار شاكله بخش حمل و نقل را تشكيل مي‌دهندولذا درخواست های صنفی جامعه حمل ونقل باید توسط مسئولان در اولویت قرار گرفته ومرتفع شود.
خطیب جمعه مرودشت در ادامه یکی از دغدغه های فرهنگی این روزهای جامعه را موضوع حجاب وعفاف عنوان کردواظهار داشت :قانون حجاب وعفاف برآمده ازدین خدا می باشد وبرای حفظ وحرمت این چادر خون بهای زیادی توسط شهدا پرداخت شده واین در حالی است که برخی از مسئولان به دلیل غبار فتنه ای که توسط دشمنان برپا شده بود یک عقب نشینی درموضع حجاب وعفاف داشته اند که به هیچ عنوان استمرار این روند قابل پذیرش نیست.
. حجت الاسلام آقایی در ادامه اشاره ای به فصل سرما کرد و گفت: به دلیل استفاده برخی از هموطنان از بخاری های گازسوزغیر استاندارد شاهد فوت ویا مسمومیت تعداد زیادی ازآنان هستیم که باید آموزش صحیح توسط مسئولین امر انجام شودتا خدای نکرده شاهد رقم خوردن اتفاقات تلخ وناگوار برای مردم نباشیم.
آقائی در آستانه فرا رسیدن شب یلد گفت: پس از چند سال محدویت کرونایی دید و بازدید در شب یلدا موجب زنده نگه داشتن سنت صله رحم می شود.

لینک کوتاه : http://ofoghemarvdasht.ir/?p=983

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.