• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024

اخبار ویژه

پولادمردان وزنه بردار مرودشتی در مسابقات جهانی جوانان اسپانیا امام جمعه موقت  مرودشت گفت : هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ اسلام می باشد/دستگاه های خدمت رسان نهضت آسفالت را ادامه دهند امام جمعه مرودشت گفت :هفته وحدت زمان مناسبی برای توجه به مشترکات دینی شیعه وسنی است / شعر وادب فارسی با فرهنگ دینی ما عجین شده است    امام جمعه موقت مرودشت گفت :گلایه امام جمعه موقت مرودشت به قطعی بدون اعلام برق به مردم  / تسریع در پروژه های عمرانی در اولویت دولتمردان قرار گیرد امام جمعه موقت مرودشت گفت :پیاده روری اربعین تداوم مسیر عاشورا است / آزادگان سرافراز ذخائر انقلاب هستند جدول زمانبندی مدیریت اظطراری بار اعلام شد باشگاه کیوکوشین ایچی گکی پرو مرودشت قهرمان مسابقات استانی کیوکوشین شد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت :پرسشگری،مطالبه گری وروشنگری فریاد رسای خبرنگاران است / به جد پیگیر دغدغه های صنفی خبرنگاران واصحاب رسانه خواهم بود

2
همایش تجلیل از خبرنگاران حوزه انتخابیه مرودشت ،ارسنجان وپاسارگاد توسط نماینده مجلس

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت :پرسشگری،مطالبه گری وروشنگری فریاد رسای خبرنگاران است / به جد پیگیر دغدغه های صنفی خبرنگاران واصحاب رسانه خواهم بود

  • کد خبر : 3450
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت :پرسشگری،مطالبه گری وروشنگری فریاد رسای خبرنگاران است / به جد پیگیر دغدغه های صنفی خبرنگاران واصحاب رسانه خواهم بود
به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت –اسفندیار عبداللهی نماینده مردم شهرستان های مرودشت،ارسنجان وپاسارگاد در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به همت خانه مطبوعات شهرستان...

همایش تجلیل از خبرنگاران حوزه انتخابیه مرودشت ،ارسنجان وپاسارگاد توسط نماینده مجلس

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت :پرسشگری،مطالبه گری وروشنگری فریاد رسای خبرنگاران است / به جد پیگیر دغدغه های صنفی خبرنگاران واصحاب رسانه خواهم بود

به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت –اسفندیار عبداللهی نماینده مردم شهرستان های مرودشت،ارسنجان وپاسارگاد در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به همت خانه مطبوعات شهرستان مرودشت وبه مناسبت روز خبرنگار برگزار شد،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: خبرنگاران بازوان دستگاه‌های اجرایی و جهادگران عرصه تبیین هستند

عبداللهی  با بیان اینکه در شرایط کنونی جنگ، جنگ رسانه‌ای است، افزود: پرسشگری، مطالبه گری و روشنگری و فریاد رسای جامعه رسالت خبرنگاران است و همین مهم قطعاً تکلیف همگان به ویژه قلم به دستانی چون خبرنگاران عزیز را برای حفاظت از مرزهای اندیشه و آگاهی سنگین‌تر می‌کند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ۱۷ مرداد و نامگذاری آن به نام روز خبرنگار بهانه‌ای برای تجلیل از خبرنگاران متعهد و پرتلاش است، ادامه داد: مجاهدت و پایداری اصحاب رسانه و خبرنگاران در جهاد تبیین، اقناع افکار عمومی بی بدیل است.

عبداللهی در ادامه با بیان اینکه شما خبرنگاران نباید اجازه بدهید که رسانه های کشور های غربی ودشمنان نظام با انتشار اخبار کذب بر عملکرد خوب مدیران انقلابی لطمه بزنند،بیان داشت : در دنیای امروزی  شاهد سرعت گردش اطلاعات و تحولات اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی هستیم و لذا اصحاب رسانه وخبربا خنثی سازی مطالب کذب رسانه های غربی، نباید اجازه دهند تا دشمنان نظام با انتشار خبرهای دروغ بر پیکره نظام ما ضربه وارد نمایند.

وی در ادامه  با شخصیت حقوقی برشمردن خبرنگاران در جامعه،ابراز داشت :خبرنگاران با بیان ولسان وقدم وقلم خود نقش مهمی در پیشرفت جامعه دارند وانتظار می رود که همواره با انتقال واقعیت ها به مردم ،اجازه دلسردی آنان توسط دشمنان نظام را در فضای مجازی را ندهند.

نماینده حوزه انتخابیه مروددشت،ارسنجان وپاسارگاد در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری مطالبات خبرنگاران از سوی مسئولان اجرائی گردید و بیان کرد: با کمک مسئولان ارشد حوزه انتخابیه تمام تلاش خود را در زمینه رفع دغدغه های خبرنگاران به ویژه در حوزه مسکن وارائه تسهیلات به آنان بکار خواهم بست .

حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه مرودشت نیز ضمن تبریک روز خبرنگار،بیان داشت :خبرنگاران به عنوان چشم بینا و گوش شنوای جامعه ومردم در انتقال اخبار رعایت امانت را بکارگیرند.

امام جمعه مرودشت در ادامه افزود: از زمان شکل گیری انقلاب تاکنون، جنگ های مختلف اقتصادی، نظامی و … در این کشور صورت گرفته است و دشمن برای ایجاد مشکل از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

خاوری با اشاره به اینکه نباید در این میان جنگ شناختی را از فراموش کرد، افزود: جنگ شناختی در سه سطح خبری، فرهنگی و معرفت شناسی مطرح است، دشمن برای رسانه های خود هزینه های زیادی انجام می دهد و آن میزان هزینه‌ای که دشمنان برای رسانه های خود می کنند در کشور ما انجام نمی شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی مرودشت در ادامه گفت: دشمن با قصد مهندسی فکر مردم هزینه ها را برای حمایت از رسانه ها انجام می دهد و در رسانه های آن ها خبرهای ناقص و ناتمام، سانسور خبر، خبرهای دروغ و جعلی منتشر می شود.

وی با تاکید بر اینکه خبرِ خبرنگاران برای مسئولان و مردم تصمیم ساز است، با طرح این سوال که چه کسی باید اخبار دروغ را افشا کند؟ بیان کرد:جزء خبرنگاران با ارسال اخبار درست و واقعی چه کسانی می تواند در مقابل غول رسانه ای غرب ایستادگی کنند؟

وی تصریح کرد: در حوزه خبر، خبرنگاران باید مسئولانه حرکت کنند، احترام به حقیقت و بیان حقیقت وظیفه یک خبرنگار است واز سوی دیگر کمک به حل مشکلات ودغدغه های خبرنگاران باید در اولویت مسئولان ذیربط قرار گیرد.

بیان مشکلات حوزه خبرنگاران توسط سید بهنام موسوی  رئیس خانه مطبوعات شهرستان، و تعدادی از خبرنگاران حوزه انتخابیه مرودشت ،ارسنجان وپاسارگاد و ارائه مطالب وسخنرانی اسماعیل خوشبخت معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان مرودشت ،کاوس رضایی فرماندار ارسنجان و قول ومساعدت آنان در زمینه حل مشکلات اصحاب رسانه و اهدای لوح تقدیر وتجلیل از  خبرنگاران از دیگر بخش های همایش فوق الذکر بود.

لینک کوتاه : http://ofoghemarvdasht.ir/?p=3450

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.