• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024

اخبار ویژه

پولادمردان وزنه بردار مرودشتی در مسابقات جهانی جوانان اسپانیا امام جمعه موقت  مرودشت گفت : هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ اسلام می باشد/دستگاه های خدمت رسان نهضت آسفالت را ادامه دهند امام جمعه مرودشت گفت :هفته وحدت زمان مناسبی برای توجه به مشترکات دینی شیعه وسنی است / شعر وادب فارسی با فرهنگ دینی ما عجین شده است    امام جمعه موقت مرودشت گفت :گلایه امام جمعه موقت مرودشت به قطعی بدون اعلام برق به مردم  / تسریع در پروژه های عمرانی در اولویت دولتمردان قرار گیرد امام جمعه موقت مرودشت گفت :پیاده روری اربعین تداوم مسیر عاشورا است / آزادگان سرافراز ذخائر انقلاب هستند جدول زمانبندی مدیریت اظطراری بار اعلام شد باشگاه کیوکوشین ایچی گکی پرو مرودشت قهرمان مسابقات استانی کیوکوشین شد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت :پرسشگری،مطالبه گری وروشنگری فریاد رسای خبرنگاران است / به جد پیگیر دغدغه های صنفی خبرنگاران واصحاب رسانه خواهم بود

9
آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مرودشت

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت گفت: تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود

  • کد خبر : 3263
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
فرماندار ویژه شهرستان مرودشت گفت: تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان با اشاره به آمادگی شهرستان مرودشت برای برگزاری دور ...

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت گفت:
تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود

به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان با اشاره به آمادگی شهرستان مرودشت برای برگزاری دور دوم انتخابات جهت انتخاب یک نماینده در حوزه مرودشت ،ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی گفت: تبلیغات دور دوم از ۱۳ اردیبهشت آغاز و انتخابات به صورت نیمه‌الکترونیکی برگزار می‌شود.

اسماعیل خوشبخت در گفت و گو با پایگاه خبری افق مرودشت اظهار کرد: در خصوص دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی براساس جلسات متعددی که با عوامل اجرایی،نظارت و نامزد های انتخاباتی برگزار شده است قریب به ۳۵۵۵ نفر عوامل اجرا، نظارت، نماینده فرماندار و همکاران نیروی انتظامی،بسیج و.. دخیل در انتخابات و ‌مجری انتخابات این دوره هستند.

رئیس ستاد انتخابات در شهرستان مرودشت افزود: بر اساس چهار مولفه‌ای که مقام معظم رهبری پیرامون مشارکت امنیت، سلامت و رقابت انتخابات در سال گذشته مؤکدا مطرح کردند، دستورات ایشان را نصب العین قرار داده و موضوعات مربوط به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را در شهرستان مرودشت رصد کرده‌ایم.

خوشبخت افزود: اهمیت انتخابات بر کسی پوشیده نیست و انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی و مظهر اراده مردم و یک رویداد سیاسی اجتماعی در سطح کشور است که در دور دوم انتخابات شهرستان تعداد ۳۲۳ شعبه اخذ رای در کل حوزه انتخابیه می باشد و از این تعداد ۲۲۹ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان مرودشت آماده دریافت آرا مردم می باشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان مرودشت تعداد واجدین شرایط رأی دهنده در سطح شهرستان مرودشت را ۲۴۸۴۷۹ نفر اعلام نمود و افزود:تعداد ۲۵۱۹نفر به عنوان عوامل اجرایی در حوزه های انتخاباتی شهرستان مرودشت فعالیت می‌کنند.

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت در ادامه تصریح کرد: در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی طبق قانون انتخابات در این حوزه انتخابیه، هیچ کدام از کاندیداها موفق به اخذ ۲۰ درصد آرا نشدند و انتخابات بین آقايان اسفندیار عبدالهی و سیروس سجادیان به دور دوم کشیده شد.

وی با اشاره به آمادگی کامل جهت برگزاری دور دوم انتخابات گفت: تمامی اقدامات و برنامه‌ریزی های لازم اعم از تعیین عوامل اجرایی و آموزش آنان، رفع نواقص و کاستی های موجود در شعب اخذ رای، برگزاری جلسات هماهنگی با بخشداران، هیات اجرایی و هیات نظارت، هماهنگی عوامل انتظامی و امنیتی و… به نحو احسن انجام شده است و انشالله شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه خواهیم بود.

خوشبخت افزود: کد دو رقمی به دو نامزد انتخاباتی این دوره اختصاص داده شده و مدت مجاز تبلیغات به مدت هفت روز از ۱۳ اردیبهشت تا ساعت هشت صبح ۲۰ اردیبهشت است .

وی ادامه داد: نقطه حائز اهمیت توجه به مفاد ماده ۷۴ قانون انتخابات است که دو نامزد انتخاباتی می‌توانند از فضاهای اداری مثل سالن‌ها و فضاهایی که امکان برگزاری جلسه داشته باشند، استفاده کنند و امکانات با هماهنگی قبلی برای تبلیغات آنها فراهم‌ خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات مرودشت گفت: افرادی که قبلاً در حوزه انتخابیه مرودشت رأی داده‌اند می‌توانند مجددا در این دوره از انتخابات شرکت کنند و یا افرادی که هیچ رأیی نداده‌اند در سراسر کشور می‌توانند رأی دهند و مدارکی که برای اخذ رأی نیاز هست کارت ملی یا شناسنامه یا کارت پایان خدمت یا گذرنامه می باشد.
شایان ذکر است که دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور در مورخه جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://ofoghemarvdasht.ir/?p=3263

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.