• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024

اخبار ویژه

پولادمردان وزنه بردار مرودشتی در مسابقات جهانی جوانان اسپانیا امام جمعه موقت  مرودشت گفت : هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ اسلام می باشد/دستگاه های خدمت رسان نهضت آسفالت را ادامه دهند امام جمعه مرودشت گفت :هفته وحدت زمان مناسبی برای توجه به مشترکات دینی شیعه وسنی است / شعر وادب فارسی با فرهنگ دینی ما عجین شده است    امام جمعه موقت مرودشت گفت :گلایه امام جمعه موقت مرودشت به قطعی بدون اعلام برق به مردم  / تسریع در پروژه های عمرانی در اولویت دولتمردان قرار گیرد امام جمعه موقت مرودشت گفت :پیاده روری اربعین تداوم مسیر عاشورا است / آزادگان سرافراز ذخائر انقلاب هستند جدول زمانبندی مدیریت اظطراری بار اعلام شد باشگاه کیوکوشین ایچی گکی پرو مرودشت قهرمان مسابقات استانی کیوکوشین شد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت :پرسشگری،مطالبه گری وروشنگری فریاد رسای خبرنگاران است / به جد پیگیر دغدغه های صنفی خبرنگاران واصحاب رسانه خواهم بود

7
ممنوعیت استفاده از تریبون نماز جمعه به نفع نامزدهای انتخابات

امام جمعه مرودشت گفت: استفاده از تریبون‌های نماز جمعه برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است

  • کد خبر : 3060
  • ۰۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵
امام جمعه مرودشت گفت:  استفاده از تریبون‌های نماز جمعه برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است
به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت و به نقل از روابط عمومی نهاد امامت جمعه  -امام جمعه مرودشت با اعلام اینکه استفاده از...

امام جمعه مرودشت گفت:

استفاده از تریبون‌های نماز جمعه برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است

به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت و به نقل از روابط عمومی نهاد امامت جمعه  -امام جمعه مرودشت با اعلام اینکه استفاده از تریبون‌های نماز جمعه برای تبلیغات انتخاباتی کاندیداها ممنوع است،گفت: نامزدها باید از راه‌های قانونی اقدام به تبلیغات کنند.
خطیب جمعه مرودشت بیان کرد: جایگاه نماز جمعه یک جایگاه عبادی و سیاسی ویژه است و ائمه جمعه در حکم پدر دلسوزانه به مردم خدمت می‌کنند.

حجت‌الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه مرودشت اظهارداشت: هر چقدر جایگاه نماز جمعه در بین مردم مستحکم‌تر باشد به همان میزان توطئه‌های دشمنان بیشتر خنثی می‌شود.
خاوری به اهمیت انتخابات در سطح کشور اشاره کرد و گفت: اهمیت انتخابات برای همه روشن است و این اهمیت اصل انتخابات را نیز دربر می‌گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرودشت به اقدامات دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم اشاره کرد و افزود: دشمنان تلاش و هزینه‌های فراوانی برای کمرنگ کردن حضور مردم در ۱۱ اسفند انجام دادند ولی مردم یکبار دیگر با حضور پرشور خود دسیسه های دشمنان را خنثی کردند.

امام جمعه مرودشت به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور دوم اشاره کرد و گفت: مردم حوزه انتخابیه همانند دور اول با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای یکبار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند زیرا یک رای مردم مستقیماً در سرنوشت حوزه انتخابیه موثر است.

خاوری در خصوص انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرودشت ،ارسنجان و پاسارگاد ،گفت: مردم سعی کنند فردی را انتخاب کنند که عزت و اقتدار نظام را حفظ نموده و با بصیرت و اهل آگاهی و فهم و دانش بوده و در مسیر جبران عقب ماندگی های حوزه انتخابیه و برطرف کردن مشکلات شهرستان گام بردارد.

خطیب جمعه مرودشت افزود: استفاده از تریبون‌های نماز جمعه برای تبلیغات انتخاباتی کاندیداها ممنوع است و کاندیداها باید از راه‌های عرف و قانونی برای اعلام برنامه‌های مدنظر خود اقدام کنند.

خاوری بیان کرد: حماسه ۱۱ اسفند ماه امتداد حماسه ۲۲ بهمن بود که همه دنیا را مات و مبهوت و جهانیان را شگفت زده کرد لذا مردم در ۲۱ اردیبهشت ماه نیز بار دیگر پای صندوق های رای حضور پرشوری داشته باشند.

لینک کوتاه : http://ofoghemarvdasht.ir/?p=3060

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.