• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024

اخبار ویژه

پولادمردان وزنه بردار مرودشتی در مسابقات جهانی جوانان اسپانیا امام جمعه موقت  مرودشت گفت : هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ اسلام می باشد/دستگاه های خدمت رسان نهضت آسفالت را ادامه دهند امام جمعه مرودشت گفت :هفته وحدت زمان مناسبی برای توجه به مشترکات دینی شیعه وسنی است / شعر وادب فارسی با فرهنگ دینی ما عجین شده است    امام جمعه موقت مرودشت گفت :گلایه امام جمعه موقت مرودشت به قطعی بدون اعلام برق به مردم  / تسریع در پروژه های عمرانی در اولویت دولتمردان قرار گیرد امام جمعه موقت مرودشت گفت :پیاده روری اربعین تداوم مسیر عاشورا است / آزادگان سرافراز ذخائر انقلاب هستند جدول زمانبندی مدیریت اظطراری بار اعلام شد باشگاه کیوکوشین ایچی گکی پرو مرودشت قهرمان مسابقات استانی کیوکوشین شد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت :پرسشگری،مطالبه گری وروشنگری فریاد رسای خبرنگاران است / به جد پیگیر دغدغه های صنفی خبرنگاران واصحاب رسانه خواهم بود

3
برنده اصلی انتخابات مردم می باشند

امام جمعه مرودشت گفت:در انتخابات جمهوری اسلامی کسی بازنده نیست/فرهنگ کاشت درخت در جامعه نهادینه شود

  • کد خبر : 2990
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
امام جمعه مرودشت گفت:در انتخابات جمهوری اسلامی کسی بازنده نیست/فرهنگ کاشت درخت در جامعه نهادینه شود
به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت-حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه مرودشت درخطبه های این هفته اظهار کرد: تقوای انتخاباتی یعنی این که از فردای انتخابات، رقابت‌ها...

برنده اصلی انتخابات مردم می باشند

امام جمعه مرودشت گفت:در انتخابات جمهوری اسلامی کسی بازنده نیست/فرهنگ کاشت درخت در جامعه نهادینه شود

به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت-حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه مرودشت درخطبه های این هفته اظهار کرد: تقوای انتخاباتی یعنی این که از فردای انتخابات، رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شده ورقبای انتخاباتی، به جای سخن گفتن علیه یکدیگر، به فرد منتخب تبریک گویند.

خطیب جمعه مرودشت با بیان اینکه برنده اصلی انتخابات مردم می باشند،بیان داشت :انتخابات شروع شده و هر کسی که رأی نداده باید عجله کند زیرا نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام مبتنی بر مردم سالاری دینی می باشد و از سوی دیگر دشمن به دنبال ضربه زدن به مردم و انقلاب می باشند.

وی با بیان این که دشمن صراحتا علت تحریم‌ها را نارضایتی مردم نسبت به بعضی از مشکلات اقتصادی اعلام کرده، افزود: ما با رأی خود، امنیت کشور را تضمین می‌کنیم پس با تحریم انتخاباتی و یا مشارکت کم، دشمن احساس پیروزی کرده و تحریم‌ها را افزایش می‌دهد.

امام جمعه مرودشت با اذعان به اینکه همه کاندیده ها برای حفظ نظام در این مسیر آبرو گذاشته اند و پیروز انتخابات هستند، خاطر نشان کرد: طرفداران نامزدهای پیروز، این موفقیت را از سوی خدا بدانند و سایر کاندیداها نیز نباید احساس خسارت کنند ضمن این که کاندیداها با حضور خود در ایجاد شور و شوق انتخاباتی، نقش ارزشمندی را ایفا کردند.

خاوری در ادامه تصریح کرد: فردی که به عنوان برنده اصلی انتخابات ونماینده مردم در مجلس شورای اسلامی معرفی می شود تازه در ابتدای مسیر قرار دارد وباید بصورت شبانه روزی وجهادی به دنبال راه حل مشکلات اقتصادی،معیشتی،اشتغال ، توسعه وپیشرفت حوزه انتخابیه باشد.

خطیب جمعه مرودشت در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: امام عزیزمان با اندیشه و تفکر دینی و فقهی خودشان، پس از پیروزی انقلاب در آن شرایط سخت بحرانی و مدیریتی به فکر نیازمندان و محرومان بود و قلبشان برای محرومان می‌تپید و به همین دلیل ۲۲ روز بعد از پیروزی انقلاب، فرمان تشکیل کمیته امداد صادر نمود.

امام جمعه مرودشت در ادامه ضمن اشاره به ۱۵ اسفند ماه روز درختکاری، با تاکید بر توسعه فضای سبز، نگهداری از پارک‌ها، مراتع و جنگل‌ها در کشور گفت: فرهنگ کاشت درخت و درختکاری باید در جامعه نهادینه شود.

خاوری شهروندان را به کاشت درخت در منازل و معابر توصیه کرد و گفت: فرهنگ کاشت درخت در منازل و معابر شهری به عنوان یک اولویت باید از سوی مردم و مسئولان جدی گرفته شود تا شاهد چشم اندازهای طبیعی زیبا در شهرها باشیم.

لینک کوتاه : http://ofoghemarvdasht.ir/?p=2990

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.