• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024

اخبار ویژه

پولادمردان وزنه بردار مرودشتی در مسابقات جهانی جوانان اسپانیا امام جمعه موقت  مرودشت گفت : هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ اسلام می باشد/دستگاه های خدمت رسان نهضت آسفالت را ادامه دهند امام جمعه مرودشت گفت :هفته وحدت زمان مناسبی برای توجه به مشترکات دینی شیعه وسنی است / شعر وادب فارسی با فرهنگ دینی ما عجین شده است    امام جمعه موقت مرودشت گفت :گلایه امام جمعه موقت مرودشت به قطعی بدون اعلام برق به مردم  / تسریع در پروژه های عمرانی در اولویت دولتمردان قرار گیرد امام جمعه موقت مرودشت گفت :پیاده روری اربعین تداوم مسیر عاشورا است / آزادگان سرافراز ذخائر انقلاب هستند جدول زمانبندی مدیریت اظطراری بار اعلام شد باشگاه کیوکوشین ایچی گکی پرو مرودشت قهرمان مسابقات استانی کیوکوشین شد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت :پرسشگری،مطالبه گری وروشنگری فریاد رسای خبرنگاران است / به جد پیگیر دغدغه های صنفی خبرنگاران واصحاب رسانه خواهم بود

8
انتخابات مجلس خبرگان رهبری از اهمیت ویژه ای برخوردار هست

امام جمعه مرودشت گفت:حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نوید بخش انتخابات پرشوری خواهد بود/جوانان با تاسی از علی اکبر(ع) راه تکاملوپیشرفت راطی نمایند

  • کد خبر : 2979
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
امام جمعه مرودشت گفت:حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نوید بخش انتخابات پرشوری خواهد بود/جوانان با تاسی از علی اکبر(ع) راه تکاملوپیشرفت راطی نمایند
به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت-حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه مرودشت با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: مجلس در نظام جمهوری...

انتخابات مجلس خبرگان رهبری از اهمیت ویژه ای برخوردار هست

امام جمعه مرودشت گفت:حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نوید بخش انتخابات پرشوری خواهد بود/جوانان با تاسی از علی اکبر(ع) راه تکاملوپیشرفت راطی نمایند

به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت-حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه مرودشت با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت خاصی برخوردار است و چراغ هدایت ملت و دولت را به دست دارد و لذا دشمن برای کاهش مشارکت مردم با سیاه‌نمایی به دنبال شرکت کمرنگ مردم در انتخابات می باشد.

خطیب نماز جمعه مرودشت ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال ،بیان داشت :حضور چشمگیر مردم،بانوان،دانش آموزان ،جوانان و نوجوانان و به ویژه دهه هشتاد ها چشمگیر بود و این شنان از بصیرت مردم دارد زیرا دشمنان به این دهه  هشتادی ها امید بسته بودند .

خاوری با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین عرصه‌های حضور مردم که نقش بسیار تأثیرگذار در سرنوشت مدیریت کشور دارد عرصه انتخابات است، بیان داشت : کار اساسی ما در ۱۱ اسفند ماه در پای صندوق های رای می باشد .

خاوری تصریح کرد:اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری به مراتب مهم تر و بیشتر از انتخابات مجلس شورای اسلامی می باشد و از سوی دیگر مردم باید  هم گام با انتخابات مجلس شورای اسلامی در این عرصه هم حضور چشمگیری داشته باشند.

خطیب جمعه مرودشت با اذعان به اینکه مجلس در نظام جمهوری اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار می باشد،خاطرنشان ساخت:مجلس چراغ هدایت ملت و دولت را به دست دارد و از سوی دیگر نمایندگان مجلس باید جهت پیگیری مشکلات مردم وحوزه انتخابیه خود تلاش نمایند لذا باید با درایت بالا شاهد یک انتخابات اصلح باشیم.

امام جمعه مرودشت افزود: اگر مردم حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی داشته باشند اولاً امنیت کشور در مقابل هجمه‌های بدخواهان تضمین می‌شود، دشمنان ما می‌بینند که مردم پای نظام و انقلاب هستند در واقع هر برگه رأی که در صندوق‌ها ریخته شود در قدم اول رأی به جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: ثمره دوم مشارکت حداکثری مردم این است که گفتمان مردم سالاری دینی را حفظ و تقویت می‌کند در واقع مردم با حضور خود در عرصه انتخابات از حق خودشان مراقبت و صیانت می کنند.

خاوری ۱۱ شعبان روز ولادت حضرت علی اکبر را تبریک گفت وافزود:جوانان ما با تاسی واقتدار به علی اکبر، راه های تکامل و تعامل وپیشرفت اخلاقی ومعنوی را طی کنند.

امام جمعه مرودشت اشاره ای به سالروز قیام مردم تبریز در چهلمین روز درگذشت مردم قم در ۲۹ بهمن ماه و همچنین شهادت آیت الله محلاتی نمود وافزود:این حرکت انقلابی مردم تبریز باعث گسترش انقلاب و زمینه پیروزی آن گردید و روحانیت نیز نقش ویژه ای در دفاع از کیان نظام وانقلاب داشتند.

 

لینک کوتاه : http://ofoghemarvdasht.ir/?p=2979

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.