• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024

اخبار ویژه

پولادمردان وزنه بردار مرودشتی در مسابقات جهانی جوانان اسپانیا امام جمعه موقت  مرودشت گفت : هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ اسلام می باشد/دستگاه های خدمت رسان نهضت آسفالت را ادامه دهند امام جمعه مرودشت گفت :هفته وحدت زمان مناسبی برای توجه به مشترکات دینی شیعه وسنی است / شعر وادب فارسی با فرهنگ دینی ما عجین شده است    امام جمعه موقت مرودشت گفت :گلایه امام جمعه موقت مرودشت به قطعی بدون اعلام برق به مردم  / تسریع در پروژه های عمرانی در اولویت دولتمردان قرار گیرد امام جمعه موقت مرودشت گفت :پیاده روری اربعین تداوم مسیر عاشورا است / آزادگان سرافراز ذخائر انقلاب هستند جدول زمانبندی مدیریت اظطراری بار اعلام شد باشگاه کیوکوشین ایچی گکی پرو مرودشت قهرمان مسابقات استانی کیوکوشین شد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت :پرسشگری،مطالبه گری وروشنگری فریاد رسای خبرنگاران است / به جد پیگیر دغدغه های صنفی خبرنگاران واصحاب رسانه خواهم بود

6
 قهرمان مچ اندازی کشور و آسیا از  مرودشت مشاور رییس فدراسیون پرورش اندام  کشور شد

یک مرودشتی به عنوان مشاور رئیس فدراسیون پرورش اندام کشورمنصوب شد

  • کد خبر : 2664
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
یک مرودشتی به عنوان مشاور رئیس فدراسیون پرورش اندام کشورمنصوب شد
ه گزارش پایگاه خبری افق مرودشت _با پیشنهاد کمیته مچ اندازی، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی، طی حکمی جواد نیری ورزشکار مرودشتی و ملی پوش مچ اندازی کشورمان ...

قهرمان مچ اندازی کشور و آسیا از  مرودشت مشاور رییس فدراسیون پرورش اندام  کشور شد

طی حکمی از سوی رییس فدراسیون بدنسازی وپرورش اندام کشورمان، جواد نیری قهرمان ارزنده مچ اندازی ایران و از عنوان داران عناوین‌ مختلف آسیایی و بین‌المللی به عنوان مشاور رییس فدراسیون و مسئول بازاریابی کمیته مچ اندازی کشور منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت _با پیشنهاد کمیته مچ اندازی، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی، طی حکمی جواد نیری ورزشکار مرودشتی و ملی پوش مچ اندازی کشورمان را به عنوان مشاور رییس فدراسیون و مسئول بازاریابی کمیته مچ اندازی کشور منصوب کرد.

در حکم رئیس فدراسیون پرورش اندام خطاب به جواد نیری آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و به موجب این ابلاغ، شما را بعنوان مشاور رییس فدراسیون و مسئول جذب حامیان مالی و بازاریابی کمیته مچ اندازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام منصوب می‌نمایم. امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره گیری از همه‌ی امکانات و استعدادهای موجود، در راه خدمت به ن ظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلا و ارتقاء ورزش کشور پیروز و سربلند باشید.

در حاشیه این دیدار نیری به ارائه برنامه های خود را در خصوص جذب حامیان مالی در رویدادهای بین المللی پیش رو از جمله مستریونیورس ۲۰۲۴ ایران و مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در بخش دختران و پسران به میزبانی ایران پرداخت.

جواد نیری در سال ۱۳۵۸ در شهر مرودشت زاده شد. او در یک خانواده کاملا ورزشی، پرورش یافت. وی ابتدا به ورزش‌های رزمی روی آورد و سپس با تغییر در رشته ورزشی، به ورزش‌های قدرتی علاقمند شد و خیلی زود توانست با نمایش‌ دلپذیر در رشته های پاورلیفتینگ، مردان آهنین و مچ اندازی نام خود را در بین بزرگان این رشته ها در کشور به ثبت برساند. او توانمندی های خود را در رشته‌ی بدنسازی و پرورش اندام امتحان کرد و خیلی زود پله های ترقی را طی نمود.جواد نیری در رقابت‌های قهرمان قهرمانان پاولیفتینگ در شهر بندری سوچی روسیه که در سال۲۰۱۹ برگزار شد، نخستین ‌محک جدی را تجربه کرد و قهرمان این دوره از رقابت‌های معتبر شد. مدال برنز مسابقات مچ اندازی جایزه بزرگ “دبا کلاسیک” دُبی ۲۰۲۳ یکی دیگر از افتخارات جواد در عرصه بین‌المللی است. نیری دارای مدال طلا و برنز مسابقات بین المللی “مستر یونیورس” را نیز در کارنامه ورزشی خود به ثبت رساند. این قهرمان ارزشمند، حدود یک هفته پیش نیز توانست با درخشش در رقابت‌های مچ اندازی کاپ آسیا ۲۰۲۳ در شهر تاریخی سمرقندِ ازبکستان، دو نشان ارزشمند برنز را برای کشورمان به ارمغان آورد.

 

لینک کوتاه : http://ofoghemarvdasht.ir/?p=2664

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.