• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024

اخبار ویژه

پولادمردان وزنه بردار مرودشتی در مسابقات جهانی جوانان اسپانیا امام جمعه موقت  مرودشت گفت : هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ اسلام می باشد/دستگاه های خدمت رسان نهضت آسفالت را ادامه دهند امام جمعه مرودشت گفت :هفته وحدت زمان مناسبی برای توجه به مشترکات دینی شیعه وسنی است / شعر وادب فارسی با فرهنگ دینی ما عجین شده است    امام جمعه موقت مرودشت گفت :گلایه امام جمعه موقت مرودشت به قطعی بدون اعلام برق به مردم  / تسریع در پروژه های عمرانی در اولویت دولتمردان قرار گیرد امام جمعه موقت مرودشت گفت :پیاده روری اربعین تداوم مسیر عاشورا است / آزادگان سرافراز ذخائر انقلاب هستند جدول زمانبندی مدیریت اظطراری بار اعلام شد باشگاه کیوکوشین ایچی گکی پرو مرودشت قهرمان مسابقات استانی کیوکوشین شد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت :پرسشگری،مطالبه گری وروشنگری فریاد رسای خبرنگاران است / به جد پیگیر دغدغه های صنفی خبرنگاران واصحاب رسانه خواهم بود

6
باید نگهبان ارزش های اصیل انقلاب باشیم

رئیس بسیج رسانه استان فارس گفت:بزرگترین وظیفه یک بسیجی مطالبه گری از مسئولان است

  • کد خبر : 2564
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۱۰
رئیس بسیج رسانه استان فارس گفت:بزرگترین وظیفه یک بسیجی مطالبه گری از مسئولان است
به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت _رئیس بسیج رسانه فارس در همایش پرچم داران دفاع از انقلاب اسلامی محور مقاومت را مدیون نگاه عظیم انقلاب اسلامی دانست

باید نگهبان ارزش های اصیل انقلاب باشیم

رئیس بسیج رسانه استان فارس گفت:بزرگترین وظیفه یک بسیجی مطالبه گری از مسئولان است

به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت _ مسئول بسیج رسانه فارس در همایش پرچم داران دفاع از انقلاب اسلامی که با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و جمعی از بسیجیان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در سالن شهرداری مرودشت برگزار شد گفت: امروز محور مقاومت مدیون نگاه عظیم انقلاب اسلامی است.
سرهنگ هادی رضایی ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره)،بیان داشت: امروزه مردم ما از یک عده‌ای که شعارهای انقلاب را یدک کشیدند و به اسم انقلاب به نان و نوایی رسیدند ،دلخور هستند.
مسئول بسیج رسانه فارس با بیان اینکه بسیجی نباید اجازه دهد تا انحراف در آرمان های اصیل انقلاب رخ دهد،بیان کرد:یک عده ای که در سال ۵۷ شعارهای انقلاب را سر دادند و بیرق ارزش های انقلاب را بلند کردند، متأسفانه با روی آوردن به زندگی اشرافی گری،سلاح نفاق و دورویی و تبعیض را در بین مردم راه انداخته اند و زمینه دلخوری مردم را رقم زده اند، لذا یک بسیجی باید از شعارهای اول انقلاب حراست نموده و اجازه ندهد که از آرمان های انقلاب فاصله گرفته شود .
رضایی افزود:تا وقتی که به عنوان بسیجی خود را به عنوان صاحبان انقلاب می دانیم نباید رویکرد های خود را نسبت به آرمان های انقلاب تغییر دهیم زیرا مردم نسبت به ما بدبین خواهند شد.
وی تصریح کرد:هر جا که به دنیا طلبی روی آوردیم و برای تثبیت پست های سیاسی چنگ به یکدیگر زدیم و از میدان سیاست با شیوه غلط با مردم حرف زدیم آنجا مردم به ما شک کردند.
رضایی در ادامه گفت:ما باید در ۴۰ و چند سالی که از عمر انقلاب می گذرد یک بازنگری کنیم تا ببینیم در در حوزه داخل و خارج با چه چیزی مواجه شدیم.
وی با اذعان به اینکه در عرصه بین‌المللی انقلاب را صادر نموده و افتخار ما امروز محور مقاومت است،خاطرنشان ساخت:در حوزه داخلی نگاه مقام معظم رهبری راهبرد عده ای از سیاسیون در داخل قرار نگرفت و این باعث شد که از انتظارات مردم باز بمانیم.
رئیس بسیج رسانه فارس افزود: امروزه شاهد این هستیم که یک گروه کوچک به عنوان حماس ،تمام استکبار را به میز مذاکره می کشاند و این اگر رشد انقلاب،گفتمان انقلاب و تحقق کلام رهبری نیست،پس چیست؟
رضایی با اشاره به اینکه امروز محور مقاومت مدیون نگاه عظیم انقلاب اسلامی است،عنوان کرد:چرا باور نمیکنم که وجود نازنین مقام معظم رهبری برای مملکت ما یک نعمت الهی محسوب می‌شود و باید یادمان باشد که این نعمت الهی ابدی نیست و فلذا باید قدردان این شخصیت بزرگ باشیم و نگاه خودمان را با نگاه رهبری مطابقت دهیم.
وی تصریح کرد:بیش از آنکه امروز دچار تبعیض در جامعه باشیم دچار احساس تبعیض شدیم که این احساس را برخی از مسئولان با روی آوردن به زندگی اشرافی گری و داشتن رفاه کامل در حالی که یک عده ای از مردم در تنگنا قرار دارند،به وجود آورده اند.
رضایی با بیان اینکه بزرگترین وظیفه یک بسیجی مطالبه گری از مسئولان می باشد،گفت: امروز مسئولان ما باید در مسئولیت خود بازنگری کنند تا ببینند چه قدر تکیه و نگاه آنان بر یک عده ای از خواصی می باشد که نگاه انقلاب را برای خودشان و منافعشان هزینه کرده اند و به همین خاطر باید به عنوان یک بسیجی خودمان را مهیای هزینه کردن برای نظام و انقلاب کنیم.
رئیس بسیج رسانه فارس با اذعان به اینکه رمز ظهور، مقاومت و رمز تداوم انقلاب،نظارت خالصانه بر آرمان های امام تا رسیدن این پرچم به صاحب اصلی آن می باشد،خاطر نشان کرد: کسانی که دم از بسیج و بسیجی گری می زنند ولی فاصله آنان با قشر محروم زیاد می باشد،نباید ادعای بسیجی گری داشته باشند زیرا این بسیج با حضور مردم شکل گرفت و با حضور آنان تداوم پیدا خواهد کرد و با این حماسه حماس تاریخ به ظهور نزدیک تر خواهد شد بنابراین نباید کاری کنیم که شرمنده امامین انقلاب و خون شهدا باشیم.
شایان ذکر است که همایش پرچم داران دفاع از انقلاب اسلامی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره)،حوزه خاتم الانبیا،کانون بسیج رسانه واداره صنعت معدن و تجارت مرودشت برگزار شد.

لینک کوتاه : http://ofoghemarvdasht.ir/?p=2564

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.