• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024

اخبار ویژه

پولادمردان وزنه بردار مرودشتی در مسابقات جهانی جوانان اسپانیا امام جمعه موقت  مرودشت گفت : هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ اسلام می باشد/دستگاه های خدمت رسان نهضت آسفالت را ادامه دهند امام جمعه مرودشت گفت :هفته وحدت زمان مناسبی برای توجه به مشترکات دینی شیعه وسنی است / شعر وادب فارسی با فرهنگ دینی ما عجین شده است    امام جمعه موقت مرودشت گفت :گلایه امام جمعه موقت مرودشت به قطعی بدون اعلام برق به مردم  / تسریع در پروژه های عمرانی در اولویت دولتمردان قرار گیرد امام جمعه موقت مرودشت گفت :پیاده روری اربعین تداوم مسیر عاشورا است / آزادگان سرافراز ذخائر انقلاب هستند جدول زمانبندی مدیریت اظطراری بار اعلام شد باشگاه کیوکوشین ایچی گکی پرو مرودشت قهرمان مسابقات استانی کیوکوشین شد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت :پرسشگری،مطالبه گری وروشنگری فریاد رسای خبرنگاران است / به جد پیگیر دغدغه های صنفی خبرنگاران واصحاب رسانه خواهم بود

7
دیدار مسئولان با امام جمعه

دیدار فرماندار و مسئولان مرودشت به مناسبت آغاز هفته دولت با امام جمعه موقت این شهرستان

  • کد خبر : 2071
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
دیدار فرماندار و مسئولان مرودشت به مناسبت آغاز هفته دولت با امام جمعه موقت این شهرستان
در اولین روز از هفته دولت، فرماندار به همراه مسئولین به دیدار امام جمعه موقت شهرستان رفته و تجدید بیعت خود را با آرمانهای انقلاب و مقام معظم رهبری اعلام کردند

دیدار فرماندار و مسئولان مرودشت به مناسبت آغاز هفته دولت با امام جمعه موقت این شهرستان

در اولین روز از هفته دولت، فرماندار به همراه مسئولین به دیدار امام جمعه موقت شهرستان رفته و تجدید بیعت خود را با آرمانهای انقلاب و مقام معظم رهبری اعلام کردند.
فرماندار ویژه شهرستان مرودشت گفت:برای اولین بار صنایع تبدیلی و چرخه تولید در سطح شهرستان با حضور استاندار افتتاح خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت _ در اولین روز از هفته دولت اسماعیل خوشبخت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان به همراه اعضای شورای اداری با حجت‌الاسلام‌ کلانتری امام‌ جمعه موقت این شهرستان دیدار کردند .

فرماندار مرودشت در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ماه صفر و زنده نگه داشتن شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ ،با ارائه عمکلرد دولتمردان این شهرستان گفت: وظیفه همه ما خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی است تا بتوانیم با ارائه خدمات رسانی مطلوب به مردم در راستای اعتماد سازی بیش از پیش تلاش نمائیم.
خوشبخت افزود:در سطح شهرستان مدیرانی دلسوز،متعهد،متخصص و پیرو نظام داریم که در نبود بودجه هنر آفرینی و در زمان کمبود بودجه افتخار آفرینی داشته اند ،لذا این دست از مدیران شایسته تقدیر می باشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان اشاره ای به عملکرد صورت گرفته در شهرستان نمود و افزود: اکثریت اقدامات انجام گرفته در یکسال اخیر برای اولین بار در تاریخ شهرستان انجام شده که با درایت خوب مدیران این اقدامات صورت گرفته است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت، افتتاح سامانه اورژانس ،اصلاح کانال های کشاورزی و آب رسانی به حوزه پایین دست در حداقل زمان ممکن ،تامین ۴۵ باب منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد،حضور ۱۹۸ نفر از مدیران کل استانی برای رفع مشکلات مردم در سطح شهرستان در یک سال اخیر ،افتتاح پروژه های خدمات رسانی همچون آب و برق و..به جامعه عشایری شهرستان ،کسب رتبه اول صادرات و ارز آوری توسط شرکت های صنعتی و تبدیلی در شهرستان ،راه اندازی کتابخانه روستایی ، کسب رتبه اول شورای آموزش و پرورش مرودشت در استان و کسب رتبه برتر کشوری مرکز فنی و حرفه ای مرودشت ، را گوشه ای از دستاوردهای مسئولان اداری و اجرایی شهرستان مرودشت قلمداد نمود.

خوشبخت در ادامه تصریح کرد: پیگیری مشکلات مربوط به مستمری بیش از ۱۰هزار جامعه هدف بهزیستی،توزیع عادلانه آب کشاورزی از سد درودزن،تامین ۱۸هزار واحد مسکونی که از این تعداد حدود ۱۳هزار واحد کلنگ زنی و در حال ساخت است،طرح آب رسانی به روستاهای غرب و شرق شهرستان با پیشرفت ۹۵درصدی و اعتباری بالغ بر ۸۰میلیارد تومان،بهسازی ۲۷۰هزار متر مربع از معابر روستایی با اعتبار بالغ بر ۹۰میلیارد تومان،بهسازی بیشترین معابر شهری با اعتبار ۷۰میلیارد تومان و پیشرفت ۷۰ درصدی بیمارستان دوم مرودشت از دیگر اقدامات انجام شده در سطح شهرستان می باشد.

وی ثبت آثار در حوزه های میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی را در کنار ثبت ملی روز مرودشت در تقویم ،اخذ مجوز اولین شهرستان در راستای تحقق دولت الکترونیک به وسیله فیبر نوری،تولید ۲۶۰هزار تن گندم توسط کشاورزان،حضور موثر تعداد زیادی از جوانان ورزشکار در عرصه های مختلف ورزشی و کسب مدال و برنامه ریزی برای حضور مدیران در نماز جمعه های هر هفته را از دیگر دستاوردها و تلاش های صورت گرفته در یکسال گذشته برشمرد.

خوشبخت در ادامه گفت:برای اولین بار در سطح شهرستان صنایع تبدیلی و چرخه تولید در دستور کار قرار گرفت که با حضور استاندار فارس در هفته دولت ،افتتاح خواهد شد.

امام جمعه موقت مرودشت گفت: فقرزدایی در جامعه حکمفرما و قانون گرایی و پرهیز از پارتی بازی در اولویت مدیران باشد

حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری امام جمعه موقت مرودشت در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت،به اهمیت و جایگاه مدیران و حضور آنان برای حل مشکلات مردم در میدان،اشاره نمود.
کلانتری با بیان اینکه باید تفاوتی بین مدیران پر تلاش و کم کار وجود داشته باشد،بیان داشت:مدیران باید در پیمان خود نسبت به ولی فقیه وفادار باشند و با حضور میدانی خود در صحنه در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند و از برگزاری برخی جلسات در زمان اداری که خروجی مفیدی ندارد،پرهیز نمایند.

امام جمعه موقت مرودشت با اذعان به اینکه فقرزدایی باید در جامعه حکمفرما شود،خاطر نشان ساخت: مسئولان در سالی که مزین به مهار تورم و رشد تولید هست،نباید اجازه دهند که این موضوع وارونه جلوه دهد و لذا با نظارت بیشتر بر جامعه و سطح بازار اجازه گران‌فروشی و ظلم بیشتر به مردم را ندهند.

کلانتری افزود: متأسفانه یک عده به دنبال این هستند که مردم را نسبت به انقلاب بدبین و مسائل دینی را بی ارزش کنند، لذا مدیران دستگاه های اجرایی اجازه ولنگاری و بی حجابی در جامعه و ارگان های دولتی را ندهند زیرا اگر بی حجابی در جامعه رواج یابد همه ما نسب به خون شهدا ظلم کرده ایم.
وی قانون گرایی و پرهیز از هرگونه پارتی بازی ، تکریم ارباب رجوع و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در شرایط کنونی را در سطح ادارات از مدیران دستگاه های اجرایی خواستار شد.

لینک کوتاه : http://ofoghemarvdasht.ir/?p=2071

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.