• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024

اخبار ویژه

پولادمردان وزنه بردار مرودشتی در مسابقات جهانی جوانان اسپانیا امام جمعه موقت  مرودشت گفت : هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ اسلام می باشد/دستگاه های خدمت رسان نهضت آسفالت را ادامه دهند امام جمعه مرودشت گفت :هفته وحدت زمان مناسبی برای توجه به مشترکات دینی شیعه وسنی است / شعر وادب فارسی با فرهنگ دینی ما عجین شده است    امام جمعه موقت مرودشت گفت :گلایه امام جمعه موقت مرودشت به قطعی بدون اعلام برق به مردم  / تسریع در پروژه های عمرانی در اولویت دولتمردان قرار گیرد امام جمعه موقت مرودشت گفت :پیاده روری اربعین تداوم مسیر عاشورا است / آزادگان سرافراز ذخائر انقلاب هستند جدول زمانبندی مدیریت اظطراری بار اعلام شد باشگاه کیوکوشین ایچی گکی پرو مرودشت قهرمان مسابقات استانی کیوکوشین شد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت :پرسشگری،مطالبه گری وروشنگری فریاد رسای خبرنگاران است / به جد پیگیر دغدغه های صنفی خبرنگاران واصحاب رسانه خواهم بود

12
بیش از 320 گروه جهادی توسط بسیج سازندگی سپاه مرودشت ساماندهی شده است

فرمانده سپاه مرودشت از اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی خبر داد

  • کد خبر : 1568
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
فرمانده سپاه مرودشت از اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی خبر داد
به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت -نشست خبری فرمانده سپاه مرودشت به مناسبت هفته بسیج سازندگی با اصحاب رسانه برگزار شد

بیش از ۳۲۰گروه جهادی توسط بسیج سازندگی سپاه مرودشت ساماندهی شده است
فرمانده سپاه مرودشت از اجرای بیش از ۵۰برنامه در هفته بسیج سازندگی خبر داد
به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت -نشست خبری فرمانده سپاه مرودشت با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی برگزار شد.
سرهنگ  غلامرضا شعبانی نیا فرمانده سپاه مرودشت امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی اظهارداشت: ۳۲۰گروه جهادی توسط بسیج سازندگی سپاه مرودشت ساماندهی شده است که از این تعداد ۳۰گروه جهادی هجرت محور و۲۹۰ گروه جهادی محله محور می باشد که در مقاطع مختلف زمانی در عرصه های متعدد اقدام به برگزاری اردوهای جهادی می نمایند.
شعبانی نیا با بیان اینکه مأموریت سپاه کمک و پشتیبانی از رده ها و سازمان های دیگر که به وظیفه خود عمل می کنند،هست،بیان داشت:به هیچ عنوان سپاه بنای موازی کاری ندارد.
فرمانده سپاه مرودشت در ادامه گفت: قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی در مجموعه سپاه سال ها است که در چهار عرصه پروژه های آب رسانی ،ساخت مسکن محرومان،راه های روستایی وارائه تسهیلات در زمینه اشتغال زایی فعالیت دارد.
شعبانی نیا با اشاره به تفاهم نامه همکاری بین وزرات نیرو و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع),سپاه از اجرای ۷ پروژه آبرسانی در دستورکار بسیج سازندگی سپاه مرودشت سخن گفت.
وی تصریح کرد:در موضوع پروژه های آب رسانی بسیج سازندگی حل مشکل آب ۱۹ روستای شرق مرودشت در اولویت بود که در این میان تعدادی از پروژه ها مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت و تعداد دیگری در هفته بسیج سازندگی امسال به بهره برداری خواهد رسید.
فرمانده سپاه مرودشت در ادامه از ساخت۲۵باب مسکن محرومین کمیته امداد امام در بخش های مرکزی و سیدان سخن گفت و افزود:این تعداد سهمیه استانی شهرستان بوده که گروه های جهادی بسیج سازندگی مرودشت پاه را فراتر گذاشته و به تعداد ۴۱باب مسکن رسیده و تعداد ده باب تکمیل و مابقی در مرحله مرمت و بهسازی می باشد.
وی از تامین قیر جهت اجرای پروژه های راه های بین روستایی ،بین مزارع و گلزار های شهدا نیز سخن گفت.
شعبانی نیا در خصوص فعالیت های قرارگاه مواسات و هم دلی بسیج سازندگی مرودشت اظهار داشت:در طول یک سال گذشته تعداد ۱۰هزار بسته کمک های مومنانه با ارزشی بالغ بر ۷میلیارد تومان توسط سپاه مرودشت از طریق گروه های جهاد سازندگی،پایگاه های مقاومت وخیرین به نیازمندان سطح شهرستان اهدا شده است.
وی در ادامه گفت:تعداد ۲۵سری جهیزیه به مبلغ ۸۰۰میلیون تومان به زوجین و تعدادی لوازم التحریر،قربانی،کفش و البسه جمعا به مبلغ ۷۰۰میلیون تومان و همچنین تعداد ۵هزار دست غذای گرم به مبلغ ۲میلیارد و پانصد میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شده است.
وی خاطرنشان کرد: قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در جهت تسهیلات به کارآفرینان در قالب مشاغل خرد خانگی ۲۵۰فرصت شغلی با اعتبار بالغ بر ۱۷میلیارد تومان در سطح شهرستان مرودشت اعطاء نموده است.
شعبانی نیا در پایان از بیش از ۵۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی با شعار خدمت بی منت و امید آفرین همچون دیدار با خانواده های شهدای جهادگر،اردو های جهادی سلامت،عمرانی،تجلیل از جهادگران و خیرین ،رزمایش های مومنانه ،افتتاح مسکن محرومین ،صندوق قرض الحسنه اشتغال و افتتاح طرح برق رسانی و آب رسانی به برخی روستاهای شهرستان سخن گفت.
وی ضمن تشکر از خیرین جهادگر از سندیکای کامیون داران در زمینه جابجایی و حمل و نقل مصالح ساختمانی مسکن محرومین تقاضای کمک و همکاری نمود.
لازم به ذکر است هفته بسیج سازندگی از ۱۶ لغایت ۲۲ اردیبهشت ماه با شعار خدمت بی منت و امید آفرین در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : http://ofoghemarvdasht.ir/?p=1568

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.