• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024

اخبار ویژه

پولادمردان وزنه بردار مرودشتی در مسابقات جهانی جوانان اسپانیا امام جمعه موقت  مرودشت گفت : هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ اسلام می باشد/دستگاه های خدمت رسان نهضت آسفالت را ادامه دهند امام جمعه مرودشت گفت :هفته وحدت زمان مناسبی برای توجه به مشترکات دینی شیعه وسنی است / شعر وادب فارسی با فرهنگ دینی ما عجین شده است    امام جمعه موقت مرودشت گفت :گلایه امام جمعه موقت مرودشت به قطعی بدون اعلام برق به مردم  / تسریع در پروژه های عمرانی در اولویت دولتمردان قرار گیرد امام جمعه موقت مرودشت گفت :پیاده روری اربعین تداوم مسیر عاشورا است / آزادگان سرافراز ذخائر انقلاب هستند جدول زمانبندی مدیریت اظطراری بار اعلام شد باشگاه کیوکوشین ایچی گکی پرو مرودشت قهرمان مسابقات استانی کیوکوشین شد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت :پرسشگری،مطالبه گری وروشنگری فریاد رسای خبرنگاران است / به جد پیگیر دغدغه های صنفی خبرنگاران واصحاب رسانه خواهم بود

7
خبرنگار پایگاه خبری افق مرودشت به عنوان بازرس خانه مطبوعات فارس انتخاب شد

نتایج انتخابات خانه مطبوعات استان فارس اعلام شد

  • کد خبر : 1214
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۷:۴۶
نتایج انتخابات خانه مطبوعات استان فارس اعلام شد
مدیر گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به برگزاری انتخابات ه‍ئیت رئیسه خانه مطبوعات و خبرگزاری های استان ،نتایج این انتخابات را اعلام کرد.

نتایج انتخابات خانه مطبوعات فارس اعلام شد
به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت و به نقل از خبرگزاری ایرنا-مدیرگروه رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به برگزاری انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان، نتایج‌ این انتخابات را اعلام کرد
شهاب میرباقری دوشنبه در دومین گردهمایی ماهانه اصحاب رسانه فارس با عنوان «دکه» افزود: این انتخابات روز دوشنبه سوم بهمن ماه جاری به صورت الکترونیکی برگزار شد.

به گفته وی، در این انتخابات محمد عسلی و حسین کشتکار در بخش مدیران مسئول، سید غیاث ‌الدین ملک حسینی، مریم مرادی سروستانی و فرزاد وثوقی در بخش خبرنگاران، مریم کشاورز نماینده روزنامه‌های سراسری و سیده مریم ترابی به عنوان نماینده خبرگزاری ها به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان فارس انتخاب شدند

به گفته وی، محمد رفیع راوند و سید بهنام موسوی نیز در بخش بازرسان انتخاب شدند

مدیرگروه رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در برنامه نخست “دکه” یک سری برنامه‌ها پیش‌بینی شده بود که تمام تلاش خود را برای اجرایی کردن این برنامه‌ها به کار گرفتیم؛ یکی از برنامه‌های ما انتخاب هیأت داوران برای داوری آثار مربوط به اهالی رسانه از جمله سرمقالات، گزارش‌های تحلیلی، گزارش‌های خبری و عکس خبری بود که قصد داشتیم این کار به صورت یک ماهه انجام شود. لذا از افراد فعال در این عرصه نظرخواهی کردیم.

او اضافه کرد: شرایطی فراهم کردیم که منتخبین و کسانی که تمایل به نامزدی دارند نامزد شوند و رای‌گیری صورت بگیرد و بر همین اساس داوران را انتخاب کردیم و البته قرار است یک نفر از سمت اداره نیز به این جمع اضافه شوند.

میرباقری به بیان شرایط آثار ارسالی از سوی فعالان رسانه پرداخت و گفت: انتشار آثار باید از طریق رسانه‌های رسمی در دوره زمانی یک ماه اتفاق بیفتد. همچنین بایستی نام خالق اثر در کنار اثر ذکر شود.

وی یادآوری کرد: هدف ما از این کار این است که حس رقابت بین رسانه‌ها ایجاد کنیم تا بتوانیم تولید محتوا برای رسانه‌ها داشته باشیم.

لینک کوتاه : http://ofoghemarvdasht.ir/?p=1214

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.