• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024

اخبار ویژه

پولادمردان وزنه بردار مرودشتی در مسابقات جهانی جوانان اسپانیا امام جمعه موقت  مرودشت گفت : هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ اسلام می باشد/دستگاه های خدمت رسان نهضت آسفالت را ادامه دهند امام جمعه مرودشت گفت :هفته وحدت زمان مناسبی برای توجه به مشترکات دینی شیعه وسنی است / شعر وادب فارسی با فرهنگ دینی ما عجین شده است    امام جمعه موقت مرودشت گفت :گلایه امام جمعه موقت مرودشت به قطعی بدون اعلام برق به مردم  / تسریع در پروژه های عمرانی در اولویت دولتمردان قرار گیرد امام جمعه موقت مرودشت گفت :پیاده روری اربعین تداوم مسیر عاشورا است / آزادگان سرافراز ذخائر انقلاب هستند جدول زمانبندی مدیریت اظطراری بار اعلام شد باشگاه کیوکوشین ایچی گکی پرو مرودشت قهرمان مسابقات استانی کیوکوشین شد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت :پرسشگری،مطالبه گری وروشنگری فریاد رسای خبرنگاران است / به جد پیگیر دغدغه های صنفی خبرنگاران واصحاب رسانه خواهم بود

5
مادر خبرنگار شهید مصیب درستکار آسمانی شد

مادر خبرنگار مرودشتی ،شهید مصیبت درستکار به دیدار فرزندش شتافت

  • کد خبر : 1407
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
مادر خبرنگار مرودشتی ،شهید مصیبت درستکار به دیدار فرزندش شتافت
به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت _مادر خبرنگار شهید،مصیب درستکار بعد از سال ها تحمل دوری از فرزندش به دیدار معبود خود و فرزندش شتافت.

مادر خبرنگار شهید،مصیب درستکار آسمانی شد

مادر خبرنگار مرودشتی ،شهید مصیب درستکار به دیدار فرزندش شتافت

به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت -مادر خبرنگار شهید مصیب درستکار بعد از سال ها تحمل دوری از فرزندش به دیدار معبود خود و فرزند شهیدش شتافت.

حاجیه خانم حبیبه زارعی مادر خبرنگار شهید، مصیب درستکار در هجدهم اسفندماه ۱۴۰۲ بعد از سال ها دوری از فراغ فرزند شهیدش به دیدار معبود خود و فرزند شهید بزرگوارش شتافت.

مراسم تشییع پیکر مطهر مادر شهید درستکار در مورخه جمعه نوزدهم اسفندماه رأس ساعت ۹ و نیم صبح در محل گلزار شهدای مرودشت برگزار خواهد شد و مراسم سومین و هفتمین روز این مادر بزرگوار عصر جمعه از ساعت ۲و نیم الی ۴عصر در مسجدالرسول (ص) برگزار خواهد شد.

شهید «مصیب درستکار» فرزند «محمد»، سوم شهریور ۱۳۴۷ در مرودشت دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ سیزدهم دی‌ ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج در منطقه مهاباد به فیض شهادت نائل آمد.

گوشه ای از وصیت‌نامه خبرنگار شهید،مصیب درستکار در متن زیر آمده است:

با سلام به مهدی(عج) منجی انسان و نایب بر حقش ابراهیم زمان، خمینی روح‌الله پیرو حسین (ع) و ثارالله و نیز با درود فراوان به شهدای اسلام خصوصا شهدای صحرای کربلا و شهدای جنگ تحمیلی.

اینجانب مصیب درستکار فرزند محمد بنا به وظیفه شرعی و انسانی به سوی نور یعنی جبهه‌های حق می‌روم. خدا را شاهد می‌گیرم که هرگز در پی مقام و ریاست نیستم و می‌روم که معشوق خود یعنی شهادت را در آغوش گیرم.

می‌روم به سوی جبهه به خاطر اطاعت از خدا، چون در پی اطاعت از خدایم، پس دستورات او را مبنی بر پیروی از اول نیز در رأس کار خود قرار داده و فرمان اول که می‌فرماید: امروز پر کردن جبهه‌ها از اهم واجبات است؛ را سرلوحه کار‌های خود قرار دادم. پس می‌روم به سوی جبهه آن هم با عشق و علاقه، از خداوند در این راه می‌خواهم اول گناهان مرا ببخشاید و سپس می‌خواهم توفیق شهادت در راهش را نصیب این بنده گناه‌کار نماید.

من چند خواسته، آن هم عاجزانه، از مردم دارم که:

امام را یاری نمایند و مگذارند که لعن و نفرین که بر مردم کوفه وارد شد، بر ما نیز وارد شود، یعنی امام را تنها نگذارید. از مردم حزب‌الله می‌خواهم که توطئه‌های ضدانقلاب را خثنی نمایند.

از پدر و مادرم می‌خواهم مرا حلال نمایند و اگر نتوانستم حق فرزندی را ادا کنم، عذرخواهی می‌کنم و ملتمسانه می‌خواهم مرا حلال نمایند. از اقوام و خویشان نیز طلب حلالیت می‌کنم.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی (عج‌الله) خمینی را نگهدار

شهید خبرنگار مصیب درستکار، خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی بود که در دفاع از کیان ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این در حالی است که کمتر کسی می داند مرودشت نیز شهید خبرنگاری را در دل خود پرورش داده است.

وی از سال ۱۳۶۲ با دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی همکاری داشته است.

لینک کوتاه : http://ofoghemarvdasht.ir/?p=1407

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.