• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024

اخبار ویژه

پولادمردان وزنه بردار مرودشتی در مسابقات جهانی جوانان اسپانیا امام جمعه موقت  مرودشت گفت : هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ اسلام می باشد/دستگاه های خدمت رسان نهضت آسفالت را ادامه دهند امام جمعه مرودشت گفت :هفته وحدت زمان مناسبی برای توجه به مشترکات دینی شیعه وسنی است / شعر وادب فارسی با فرهنگ دینی ما عجین شده است    امام جمعه موقت مرودشت گفت :گلایه امام جمعه موقت مرودشت به قطعی بدون اعلام برق به مردم  / تسریع در پروژه های عمرانی در اولویت دولتمردان قرار گیرد امام جمعه موقت مرودشت گفت :پیاده روری اربعین تداوم مسیر عاشورا است / آزادگان سرافراز ذخائر انقلاب هستند جدول زمانبندی مدیریت اظطراری بار اعلام شد باشگاه کیوکوشین ایچی گکی پرو مرودشت قهرمان مسابقات استانی کیوکوشین شد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت :پرسشگری،مطالبه گری وروشنگری فریاد رسای خبرنگاران است / به جد پیگیر دغدغه های صنفی خبرنگاران واصحاب رسانه خواهم بود

8
دیدار فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان با امام جمعه مرودشت

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت از افتتاح و کلنگ زنی ۶۰ پروژه در دهه فجر امسال خبر داد

  • کد خبر : 1228
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴
فرماندار ویژه شهرستان مرودشت از افتتاح و کلنگ زنی ۶۰ پروژه در دهه فجر امسال خبر داد
به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت -به مناسب فرا رسیدن دهه فجر انقلاب، فرماندار ویژه شهرستان به همراه جمعی از مسئولان اداری شهرستان،فرمانده سپاه و جمعی از بسیجیان با امام جمعه مرودشت دیدار و گفتگو کرد.

 

فرماندار ویژه مرودشت از افتتاح و کلنگ زنی ۶۰ پروژه طی دهه فجر در این شهرستان خبر داد

به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت -به مناسب فرا رسیدن دهه فجر انقلاب، فرماندار ویژه شهرستان به همراه جمعی از مسئولان اداری شهرستان،فرمانده سپاه و جمعی از بسیجیان با امام جمعه مرودشت دیدار و گفتگو کرد.

اسماعیل خوشبخت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت در حاشیه این دیدار و در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری افق مرودشت، اظهار کرد:۶۰ پروژه در سطح شهرستان مرودشت در دهه فجر امسال کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

خوشبخت افزود: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر۸۰۰ میلیارد تومان در سطح شهرستان افتتاح ویا کلنگ زنی خواهد شد.

وی تصریح کرد:علاوه بر آن ۱۰۰۰ برنامه فرهنگی اجتماعی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ادامه داد: پروژه‌های دهه فجر امسال در شهرستان مرودشت در حوزه جهش مسکن ملی،امور عشایر،عمرانی، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، گاز، بهداشت و درمان، راهداری و حمل نقل جاده ای است.

حجت‌الاسلام مهدی آقائی امام جمعه مرودشت

در این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز ورود امام خمینی (ره) گفت: رشادت های مردم ایران و مقاومت در برابر ظلم و ستم و رهنمودهای معمار کبیر انقلاب باعث به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی شد.

آقائی بیان کرد: انقلاب اسلامی گام اول خود را در ۴۰سالگی با موفقیت پشت سر گذاشت و اکنون به لطف الهی در مرحله گام دوم انقلاب هستیم که با انتخاب مدیران شایسته و معتقد به گام دوم باید در مسیر پیشرفت و توسعه گام برداریم.

وی اشاره ای به نامه ۵۳نهج البلاغه ،امیرالمومنین (ع)به مالک اشتر نمود و افزود: حل مسائل اقتصادی،امنیت ،سروسامان دادن به امورات مردم و بحث عمران و آبادانی از رسالت های حکومت اسلامی می باشد.

بعد از این جلسه همزمان با سراسر کشور و با ساعت ورودرهبر کبیر انقلاب به میهن اسلامی زنگ انقلاب در یکی از مدارس با حضور پرشکوه دانش آموزان و مسئولین به صدا در آمد .

 

لینک کوتاه : http://ofoghemarvdasht.ir/?p=1228

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.