• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024

اخبار ویژه

پولادمردان وزنه بردار مرودشتی در مسابقات جهانی جوانان اسپانیا امام جمعه موقت  مرودشت گفت : هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ اسلام می باشد/دستگاه های خدمت رسان نهضت آسفالت را ادامه دهند امام جمعه مرودشت گفت :هفته وحدت زمان مناسبی برای توجه به مشترکات دینی شیعه وسنی است / شعر وادب فارسی با فرهنگ دینی ما عجین شده است    امام جمعه موقت مرودشت گفت :گلایه امام جمعه موقت مرودشت به قطعی بدون اعلام برق به مردم  / تسریع در پروژه های عمرانی در اولویت دولتمردان قرار گیرد امام جمعه موقت مرودشت گفت :پیاده روری اربعین تداوم مسیر عاشورا است / آزادگان سرافراز ذخائر انقلاب هستند جدول زمانبندی مدیریت اظطراری بار اعلام شد باشگاه کیوکوشین ایچی گکی پرو مرودشت قهرمان مسابقات استانی کیوکوشین شد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت :پرسشگری،مطالبه گری وروشنگری فریاد رسای خبرنگاران است / به جد پیگیر دغدغه های صنفی خبرنگاران واصحاب رسانه خواهم بود

9

شرکت پتروشیمی شیراز دومین اوره ساز بزرگ کشور طی نه ماهه سال ۱۴۰۱

  • کد خبر : 1087
  • ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
شرکت پتروشیمی شیراز دومین اوره ساز بزرگ کشور طی نه ماهه سال ۱۴۰۱
شرکت پتروشیمی شیراز دومین اوره ساز بزرگ کشور طی نه ماهه سال 1401 توانسته رکورد های جدید و بی سابقه­ای در تولید و فروش محصولات خود ثبت نماید.

به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت شرکت پتروشیمی شیراز دومین اوره ساز بزرگ کشور طی نه ماهه سال ۱۴۰۱ توانسته رکورد های جدید و بی سابقه­ای در تولید و فروش محصولات خود ثبت نماید. این دستاورد مهم علی رغم تمامی محدودیت های داخلی و خارجی و در مدار تولید قرارگرفتن شرکت­های جدید تولید کننده اوره به جرگه رقیبان، در حالی رقم خورده است که بازار اوره به عنوان یک محصول استراتژیک و مهم ترین محصول تولیدی این شرکت تقاضای پرفراز و نشیبی را طی یکسال گذشته در بازارهای مقاصد صادراتی تجربه نموده است.

مختصری از وضعیت تولید و فروش محصولات شرکت پتروشیمی شیراز به شرح ذیل بیان می گردد:

تولید:

شرکت پتروشیمی شیراز طی نه ماهه سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۲ میلیون و ۷۷۴ هزار تن انواع محصولات را تولید نموده که نسبت به دوره مشابه قبل افزایش ۱۳ درصدی در تولید کلی محصولات را تجربه نموده است. بر همین اساس طی دوره های نه ماهه در بازه سال­های ۹۷ تا کنون، بالاترین رکورد تولید محصولات در نه ماهه سال ۱۴۰۱ رقم خورده است که نشان دهنده اهتمام جدی مدیریت و کارکنان به امر تولید بوده است.

 

فروش:

طی نه ماهه سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۶۲۲ هزارتن انواع محصولات در بازارهای داخلی و ۹۱۳ هزار تن محصول نیز در بازارهای مقاصد صادراتی به فروش رفته و رقم خیره کننده ۱۸۳ هزار میلیارد ریالی حاصل از فروش داخلی و صادراتی محصولات را در پی داشته که نسبت به دوره مشابه قبل افزایش ۱۰۸ درصدی در مبالغ حاصل از فروش و افزایش ۱۵ درصدی در مقدار فروش را تجربه نموده و در تمامی ادوار فروش شرکت نیز رکورد جدیدی از فروش را ثبت نموده است. شرکت در بحث فروش، تنوع بخشی به مقاصد صادراتی، جهت فروش محصولات صادراتی را در برنامه کاری خود قرار داده و نسبت به سال گذشته صادرات آمونیاک و آرگون طی دوره جاری به محصولات صادراتی اضافه گردیده است. طی نه ماهه سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۴۲ هزار تن محصول کود مایع ازته به مقاصد خارج از کشور صادر شده که افزایش ۵ برابری نسبت به دوره مشابه قبل داشته است.

نقطه قوت حائز اهمیت شرکت پتروشیمی شیراز در رقابت با سایر شرکت های همگروه و هم صنعت، تولید هفت نوع محصول از جمله محصولات انحصاری از قبیل نیترات آمونیوم و کود مایع ازته می باشد که محصول کود مایع ازته در منطقه خلیج فارس بصورت انحصاری در اختیار این شرکت می باشد.

لینک کوتاه : http://ofoghemarvdasht.ir/?p=1087

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.