• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024

اخبار ویژه

پولادمردان وزنه بردار مرودشتی در مسابقات جهانی جوانان اسپانیا امام جمعه موقت  مرودشت گفت : هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ اسلام می باشد/دستگاه های خدمت رسان نهضت آسفالت را ادامه دهند امام جمعه مرودشت گفت :هفته وحدت زمان مناسبی برای توجه به مشترکات دینی شیعه وسنی است / شعر وادب فارسی با فرهنگ دینی ما عجین شده است    امام جمعه موقت مرودشت گفت :گلایه امام جمعه موقت مرودشت به قطعی بدون اعلام برق به مردم  / تسریع در پروژه های عمرانی در اولویت دولتمردان قرار گیرد امام جمعه موقت مرودشت گفت :پیاده روری اربعین تداوم مسیر عاشورا است / آزادگان سرافراز ذخائر انقلاب هستند جدول زمانبندی مدیریت اظطراری بار اعلام شد باشگاه کیوکوشین ایچی گکی پرو مرودشت قهرمان مسابقات استانی کیوکوشین شد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت :پرسشگری،مطالبه گری وروشنگری فریاد رسای خبرنگاران است / به جد پیگیر دغدغه های صنفی خبرنگاران واصحاب رسانه خواهم بود

14
تودیع ومعارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد مرودشت

رئیس جدید دانشگاه آزاد مرودشت معرفی شد

  • کد خبر : 1423
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
رئیس جدید دانشگاه آزاد مرودشت معرفی شد
به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت وبه نقل از  خبرگزاری آنا ، مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با حضور مسئولان برگزار و با قدردانی از خدمات یاسر زارع، سیروس فارسی به‌عنوان رئیس جدید این واحد دانشگاهی معرفی شد
با حضور مسئولان؛

رئیس جدید دانشگاه آزاد مرودشت معرفی شد

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با حضور مسئولان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت ، مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با حضور مسئولان برگزار و با قدردانی از خدمات یاسر زارع، سیروس فارسی به‌عنوان رئیس جدید این واحد دانشگاهی معرفی شد.

حسن سلطانی معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این مراسم اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به مردم است و باید همه همکاران در همه واحد‌های دانشگاهی به دانشجویان احترام بگذارند و تکریم ارباب‌رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه یاسر زارع در مدت مسئولیت خود خدمات ارزنده‌ای به این دانشگاه داشت، آرزو کرد که این تغییر و تحول هم رضای خدا در آن باشد و هم منفعت کارمندان و استادان دانشگاه مرودشت را در برداشته باشد.

یاسر زارع رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت نیز گفت: از همه کسانی که در این مدت مسئولیت به من کمک کردند، تشکر می‌کنم و همیشه در کنار دانشگاه مرودشت هستم.

سیروس فارسی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت نیز عنوان کرد: خرسندم که در شهر زادگاه خود گام مثبتی بردارم و به این امر واقفم که مسیر سختی را در پیش رو دارم. سعی می‌کنیم بتوانیم تعاملاتی که با مسئولان شهرستان و استان داریم، حفظ کنیم و همه تلاش خود را برای حفظ تعامل در راستای منافع دانشگاه استان و مرودشت انجام خواهیم داد. باید درباره درآمدزایی شهریه‌ای و غیرشهریه‌ای گام‌های مثبت و خوبی برداریم.

در پایان جلسه حاضران بر سر مزار شهید گمنام در جوار مسجد دانشگاه حضور یافته و با زیارت مزار مطهر شهید گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

لینک کوتاه : http://ofoghemarvdasht.ir/?p=1423

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.