• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024

اخبار ویژه

امام جمعه مرودشت گفت :حضور مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه نشان از اقتدار ایران اسلامی در خاورمیانه دارد/ شهرستان مرودشت مستعد برپایی برنامه های فرهنگی بیشتری می باشد  امام جمعه مرودشت گفت:مسیر فراجا مسیری جهادی است/ایران اسلامی همینه پوشالی رژیم صهیونسیتی را فرو ریخت امام جمعه موقت مرودشت گفت: گردشگری فرصتی برای تاثیر گذاری در حوزه های مختلف می باشد/ خدمات آتش نشانان به مردم قابل تقدیر وستایش است پولادمردان وزنه بردار مرودشتی در مسابقات جهانی جوانان اسپانیا امام جمعه موقت  مرودشت گفت : هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ اسلام می باشد/دستگاه های خدمت رسان نهضت آسفالت را ادامه دهند امام جمعه مرودشت گفت :هفته وحدت زمان مناسبی برای توجه به مشترکات دینی شیعه وسنی است / شعر وادب فارسی با فرهنگ دینی ما عجین شده است    امام جمعه موقت مرودشت گفت :گلایه امام جمعه موقت مرودشت به قطعی بدون اعلام برق به مردم  / تسریع در پروژه های عمرانی در اولویت دولتمردان قرار گیرد امام جمعه موقت مرودشت گفت :پیاده روری اربعین تداوم مسیر عاشورا است / آزادگان سرافراز ذخائر انقلاب هستند

9
امید آفرینی و آگاهی بخشی در اولویت دولت جدید باشد

امام جمعه مرودشت گفت : شورای نگهبان یکی از پایه های اصولی و اساسی نظام است/پیام عاشورا ایستادگی بر روی اصول اسلام است

  • کد خبر : 3395
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
امام جمعه مرودشت گفت : شورای نگهبان یکی از پایه های اصولی و اساسی نظام است/پیام عاشورا ایستادگی بر روی اصول اسلام است
به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت-:حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه مرودشت با اشاره به قیام توحیدی و الهی امام حسین (ع) تاکید کرد...

امید آفرینی و آگاهی بخشی در اولویت دولت جدید باشد

امام جمعه مرودشت گفت : شورای نگهبان یکی از پایه های اصولی و اساسی نظام است/پیام عاشورا ایستادگی بر روی اصول اسلام است

به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت-:حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه مرودشت با اشاره به قیام توحیدی و الهی امام حسین (ع) تاکید کرد: پیام عاشورا برای مسلمانان ایستادگی بر روی اصول اسلام است

امام جمعه مرودشت با اشاره به فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی تصریح کرد: برگزاری و نوع عزاداری ها برای سید و سالار شهیدان، نباید به آرمانهای امام حسین (ع) و عاشورا لطمه بزند.

خاوری افزود: ایثارگری و شهادت، مقاومت و پایداری، عشق به خدا و عبودیت حق، اجرای احکام الهی و امر به معروف و نهی از منکر، زنده نگهداشتن ارزشهای الهی و جلوگیری از انحراف اسلام از آرمان های مهم قیام عاشورای حسینی است.

وی افزود: عزاداری امام حسین (ع) و دهه های محرم و صفر باید بدور از هرگونه مبالغه و خرافه گرایی انجام شود و در مجالس عزاداری و آیین های سوگواری اباعبدالله حسین (ع) نباید آسیبی به مساله اصلی قیام امام حسین (ع) و اهداف آن وارد شود.

خطیب جمعه مرودشت تصریح کرد: درآیین های عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) باید اهداف قیام عاشورا و امر به معروف و نهی از منکر تبیین شود و به مساله نماز که امام حسین (ع) برای اقامه آن قیام کرد باید دراین آیین ها مورد توجه قرار گیرد.

به گفته وی، استکبار جهانی در سطح جهان به دنبال تضعیف شیعیان است و دراین زمینه شیعیان باید بیداری و هوشیاری خود را حفظ کنند.

امام جمعه مرودشت اشاره ای به افزایش مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نمود وافزود:در برخی دوره ها تا میزان ۸۰ درصد حضور مردم در پای صندوق رای و انتخابات بوده است که این امر به یکباره به ب ۴۰ درصد رسیده است و چنانچه این موضوع واکاوی گردد متوجه خواهیم شد که دلیل آن نارضایتی مردم از برخی مسئولان وفشار های اقتصادی،تورم و مشکلات معیشتی موجود می باشد.

خاوری در ادامه با بیان اینکه دولبت جدید برای تداوم راه شهید جمهور باید بر امیدآفرینی و آگاهی بخشی در جامعه اهتمام جدی داشته باشد،بیان داشت : مدیران و مسؤولان در دولت جدید منتخب  در راستای خدمتگزاری به مردم باید ۲ مؤلفه مهم امید آفرینی و آگاهی بخشی در جامعه یعنی همان جهاد تبیین بر اساس منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

امام جمعه مرودشت ۲۶ تیرماه فرا رسیدن روز شورای نگهبان را تبریک گفت وعرضه داشت :شورای نگهبان به خاطر اینکه اسلامیت نظام حفظ شود، یک جایگاه بی بدیلی دارد و  این شورا سه وظیفه مهم دارد که شامل نظارت بر قانون گذاری، تفسیر قانون اساسی و نظارت بر انتخابات است.

وی عنوان کرد : شورای نگهبان یکی از پایه های اصولی و اساسی نظام است که توانسته درطول ۴۲ سال عمر پربرکت انقلاب به خوبی از دستاوردهای نظام و انقلاب پاسداری و حفاظت کند.

لینک کوتاه : http://ofoghemarvdasht.ir/?p=3395

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.