• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024

اخبار ویژه

پولادمردان وزنه بردار مرودشتی در مسابقات جهانی جوانان اسپانیا امام جمعه موقت  مرودشت گفت : هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ اسلام می باشد/دستگاه های خدمت رسان نهضت آسفالت را ادامه دهند امام جمعه مرودشت گفت :هفته وحدت زمان مناسبی برای توجه به مشترکات دینی شیعه وسنی است / شعر وادب فارسی با فرهنگ دینی ما عجین شده است    امام جمعه موقت مرودشت گفت :گلایه امام جمعه موقت مرودشت به قطعی بدون اعلام برق به مردم  / تسریع در پروژه های عمرانی در اولویت دولتمردان قرار گیرد امام جمعه موقت مرودشت گفت :پیاده روری اربعین تداوم مسیر عاشورا است / آزادگان سرافراز ذخائر انقلاب هستند جدول زمانبندی مدیریت اظطراری بار اعلام شد باشگاه کیوکوشین ایچی گکی پرو مرودشت قهرمان مسابقات استانی کیوکوشین شد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت :پرسشگری،مطالبه گری وروشنگری فریاد رسای خبرنگاران است / به جد پیگیر دغدغه های صنفی خبرنگاران واصحاب رسانه خواهم بود

3
نهم دی ماه در تاریخ ماندگار شد

امام جمعه مرودشت گفت :ترور شهیدسید رضی نشان از ضعف رژیم غاصب صهیونیستی می باشد/حضرت زهرا(س) بهترین الگوی  برای زنان عالم است

  • کد خبر : 2790
  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
امام جمعه مرودشت گفت :ترور شهیدسید رضی نشان از ضعف رژیم غاصب صهیونیستی می باشد/حضرت زهرا(س) بهترین الگوی  برای زنان عالم است
به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت-حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه مرودشت در خطبه های این هفته با بیان اینکه نهم دی ماه سالروز ...

نهم دی ماه در تاریخ ماندگار شد

امام جمعه مرودشت گفت :ترور شهیدسید رضی نشان از ضعف رژیم غاصب صهیونیستی می باشد/حضرت زهرا(س) بهترین الگوی  برای زنان عالم است

به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت-حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه مرودشت در خطبه های این هفته با بیان اینکه نهم دی ماه سالروز بصیرت، مقاومت ملت و میثاق با ولایت است، گفت: بصیرت ملت ایران دشمنان را در سال ۸۸ ناکام گذاشت.

خطیب نماز جمعه مرودشت در خطبه های این هفته ضمن اشاره به فتنه سال ۸۸ و گرامی داشت یاد وخاطره نهم دی ماه ، روز بصیرت بیان داشت:مردم ما در فتنه ۸۸بهترین تصمیم رادر پاسخ به فتنه گران گرفتند که این روز به عنوان یوم الله در تاریخ ماندگار شد .

وی با بیان اینکه مردم ما همواره با بصیرت مثال‌زدنی در تمام صحنه‌ها حضور داشته و دارند، افزود: ملت ما توانستند در سال ۸۸ با بصیرت خود در کنار مقاومت و ولایتمداری توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

امام جمعه مرودشت با بیان اینکه جدایی مردم از نظام خواست دشمنان است و برای آن تلاش می‌کنند، گفت: دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف سعی در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند که بین نظام و ملت فاصله بیندازند و در این راه روش‌های فتنه افکنی را نیز دنبال نمودند که با درایت رهبری و هوشیاری وبصیرت وروشنگری مردم این فتنه آنان خنثی شد.

خاوری در ادامه فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت زهرا(س)،روز زن و میلاد امام خمینی (ره) را تبریک گفت وافزود: حضرت زهرا (س) دارای ویژگی ها و خصوصیات ارزشمند اخلاقی و والایی است که اگر بتوان سیره حضرت را بخوبی برای مردم جهان ترسیم کرد الگوی مناسب و عملی در زندگی بانوان جهان است.

وی با بیان اینکه دشمنان با بهره گیری از ابزارهای رسانه ای و فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه هستند تاکید کرد و افزود: توطئه ضربه زدن به ارزش های دینی و هجمه به اساس خانواده ها محور فعالیت دشمنان نظام اسلامی است که در این خصوص باید با برنامه ریزی درست، هدفمند و استفاده از نیروهای فکری پای کار در برابر این هجمه ها و دشمنی ها عمل کنیم.

امام جمعه مرودشت شهادت سرداررشید اسلام سید رضی موسوی توسط رژیم غاصب صهیونیستی را تبریک وتسلیت گفت وعرضه داشت :ترور شیهد سید رضی موسوی نشان از عجز وناتوانی دشمن در میدان جنگ بود.

وی بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی بعد از اینکه در میدان جنگ بر علیه مردم مظلوم فلسطین وغزه نتوانست موفق باشد وشکست خورد دست به ترور سردار بزرگ رشید اسلام شهید سید رضی موسوی زد که ماهیت و خوی استکباری آنان را برای همه دنیا مشخص نمود.

شایان ذکر است که به منسبت فرا رسیدن نهم دی ماه روز بصیرت،سرهنگ غلامرضا شعبانی نیا فرمانده سپاه ناحیه مقاومت مرودشت به ایراد مطالبی پیرامون روز بصیرت و نقش فتنه گران در فتنه ۸۸ اشاره نمود.

لینک کوتاه : http://ofoghemarvdasht.ir/?p=2790

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.