• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024

اخبار ویژه

امام جمعه مرودشت گفت :حضور مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه نشان از اقتدار ایران اسلامی در خاورمیانه دارد/ شهرستان مرودشت مستعد برپایی برنامه های فرهنگی بیشتری می باشد  امام جمعه مرودشت گفت:مسیر فراجا مسیری جهادی است/ایران اسلامی همینه پوشالی رژیم صهیونسیتی را فرو ریخت امام جمعه موقت مرودشت گفت: گردشگری فرصتی برای تاثیر گذاری در حوزه های مختلف می باشد/ خدمات آتش نشانان به مردم قابل تقدیر وستایش است پولادمردان وزنه بردار مرودشتی در مسابقات جهانی جوانان اسپانیا امام جمعه موقت  مرودشت گفت : هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ اسلام می باشد/دستگاه های خدمت رسان نهضت آسفالت را ادامه دهند امام جمعه مرودشت گفت :هفته وحدت زمان مناسبی برای توجه به مشترکات دینی شیعه وسنی است / شعر وادب فارسی با فرهنگ دینی ما عجین شده است    امام جمعه موقت مرودشت گفت :گلایه امام جمعه موقت مرودشت به قطعی بدون اعلام برق به مردم  / تسریع در پروژه های عمرانی در اولویت دولتمردان قرار گیرد امام جمعه موقت مرودشت گفت :پیاده روری اربعین تداوم مسیر عاشورا است / آزادگان سرافراز ذخائر انقلاب هستند

2
امنیت پایدار جامعه مرهون تلاش فراجا است

 امام جمعه مرودشت گفت:مسیر فراجا مسیری جهادی است/ایران اسلامی همینه پوشالی رژیم صهیونسیتی را فرو ریخت

  • کد خبر : 3509
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲
 امام جمعه مرودشت گفت:مسیر فراجا مسیری جهادی است/ایران اسلامی همینه پوشالی رژیم صهیونسیتی را فرو ریخت
به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت -حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه مرودشت در خطبه های این هفته فرا رسیدن هفته انتظامی را تبریک گفت...

امنیت پایدار جامعه مرهون تلاش فراجا است

امام جمعه مرودشت گفت:مسیر فراجا مسیری جهادی است/ایران اسلامی همینه پوشالی رژیم صهیونسیتی را فرو ریخت

به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت -حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه مرودشت در خطبه های این هفته فرا رسیدن هفته انتظامی را تبریک گفت و اظهار داشت: شهدای امنیت برای حفظ امنیت و تامین آسایش مردم جامعه جان شیرین خود را درطبق اخلاص گذاشتند و مقابل دشمنان وهنجارشکنان ایستادگی کردند و شهدای گرانقدر که فراجا هرسال برای امنیت مردم تقدیم می‌کند خود گواه بزرگی برای این مجاهدان است

خطیب جمعه مرودشت افزود: مجاهدت وجانفشانی پلیس در طول شبانه روز قابل تقدیر است پلیسی که هم در فضای مجازی و هم درفضای حقیقی تعطیلی ندارد شبانه روز در حال خدمت رسانی است.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار جامعه مرهون تلاش های فراجا می باشد ،بیان کرد: نیروهای فراجا توان ایستادگی در مقابل دشمنان و برهم زدگان امنیت آرامش مردم را با قدرت دارند که نشان از مجاهدت، حماسه طلبی و شهادت طلبی این سربازن ولایی است.

خاوری در ادامه اشاره ای به فرهنگ و آثار شهادت در جامعه نمود و یادآوری کرد: شهدا و ایثارگران تمام وجود خود را در راه انقلاب و اسلام به میدان آوردند و خادمی این عزیزان بزرگترین افتخار برای ماست.

امام جمعه مرودشت در ادامه گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه به خصوص در میان نسل نوجوان و جوان ترویج کنیم زیرا آینده کشور در دست قشر این نسل است.

خطیب نماز جمعه مرودشت در پی جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت سیدحسن نصرالله با تسلیت به رهبر معظم انقلاب و جبهه مقاومت، اظهار کرد: خون سید حسن نصرالله و یارانش بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در جهان اسلام است و این شهادت، هیچ خللی در مبارزه ایجاد نخواهد کرد.

خاوری با اشاره به سابقه مبارزاتی سید حسن نصرالله، گفت: سید حسن نصرالله طی دهه‌ها مبارزه، رژیم صهیونیستی را تحقیر کرد و آن‌ها را از لبنان اشغالی بیرون راندو لذا  شهادت او به دست جنایتکارترین موجودات روی زمین، برازنده سید مقاومت بود و حق او بود که به چنین مقامی برسد.

وی در بخش دیگر از سخنان خود بیان کرد: پاسخ موشکی ایران به اسرائیل موجب شد هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی در این عملیات آشکار شود و این رژیم کودک کش باید بداند که اگر دست از پا خطا کند پاسخ محکم‌تری خواهد گرفت.

حجت الاسلام خاوری  با اشاره به نقش مهم امنیت در پیشرفت وتوسعه جامعه ادامه داد: اقتداری که نیروهای نظامی و انتظامی دارندمثال زدنی است درحالی که درکشورهای همسایه ما ثبات امنیت وجود ندارد و مردم آن کشورها تحت چه فشارهای روانی هستند.

سخنرانی سرهنگ فرشید زینعلی فرمانده فراجا مرودشت به مناسبت هفته نیروی انتظامی و تجلیل از تعدادی از پرسنل فراجا از سوی امام جمعه ،بخش دیگری از برنامه های ستاد نماز جمعه مرودشت در این هفته بود.

 

لینک کوتاه : http://ofoghemarvdasht.ir/?p=3509

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.