• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024

اخبار ویژه

پولادمردان وزنه بردار مرودشتی در مسابقات جهانی جوانان اسپانیا امام جمعه موقت  مرودشت گفت : هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ اسلام می باشد/دستگاه های خدمت رسان نهضت آسفالت را ادامه دهند امام جمعه مرودشت گفت :هفته وحدت زمان مناسبی برای توجه به مشترکات دینی شیعه وسنی است / شعر وادب فارسی با فرهنگ دینی ما عجین شده است    امام جمعه موقت مرودشت گفت :گلایه امام جمعه موقت مرودشت به قطعی بدون اعلام برق به مردم  / تسریع در پروژه های عمرانی در اولویت دولتمردان قرار گیرد امام جمعه موقت مرودشت گفت :پیاده روری اربعین تداوم مسیر عاشورا است / آزادگان سرافراز ذخائر انقلاب هستند جدول زمانبندی مدیریت اظطراری بار اعلام شد باشگاه کیوکوشین ایچی گکی پرو مرودشت قهرمان مسابقات استانی کیوکوشین شد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت :پرسشگری،مطالبه گری وروشنگری فریاد رسای خبرنگاران است / به جد پیگیر دغدغه های صنفی خبرنگاران واصحاب رسانه خواهم بود

8
روحیه انفاق در بین مردم تقویت شود

امام جمعه مرودشت گفت:فرهنگ کاشت درخت در جامعه نهادینه شود/قبل از ظهور انسان های پاک در میدان های مجاهدت امتحان می شوند

  • کد خبر : 1309
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
امام جمعه مرودشت گفت:فرهنگ کاشت درخت در جامعه نهادینه شود/قبل از ظهور انسان های پاک در میدان های مجاهدت امتحان می شوند
به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت -حجت الاسلام مهدی آقائی امام جمعه مرودشت در خطبه های این هفته ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان،بیان کرد:حضرت علی اکبر چراغی روشن برای نسل جوان می باشد.

 

روحیه انفاق در بین مردم تقویت شود

امام جمعه مرودشت گفت :فرهنگ کاشت درخت در جامعه نهادینه شود/قبل از ظهور انسان های پاک در میدان های مجاهدت امتحان می شوند

به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت -حجت الاسلام مهدی آقائی امام جمعه مرودشت در خطبه های این هفته ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان،بیان کرد:حضرت علی اکبر چراغی روشن برای نسل جوان می باشد.

خطیب جمعه مرودشت با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان ومیلاد باسعادت امام زمان (عج)،بیان داشت :اصل غیبت حکمت خداست ودر همه حکمت های خداوند خیری نهفته است و قبل از ظهور انسان های پاک در میدان های مجاهدت امتحان می شوند.

آقائی با بیان اینکه یکی از بهترین شرایطی که خدا از مومنان راضی ترمی شود ،دورانی است که حجت خدا غائب است ،تصریح کرد:به عصر غیبت باید به عنوان عصر بلاء وآزمون سخت نگاه کنیم ولذا از آنجایی که غیبت منحصر به امام زمان (عج) نبوده وبرای انبیاء گذشته نیز وجود داشته است ،طولانی شدن غیبت را از کوتاهی وسستی مومنان قلمداد نمود.

آقائی در ادامه اشاره ای به جنگ اقتصادی وارزی دشمن بر علیه ایران اسلامی نمود وافزود:آنچه که در بازار ارز ودلار در حال رخ دادن می باشد به عنوان یک جنگ اقتصادی تمام عیار علیه کشور می باشد که دشمن بعد از شکست ۴ ماهه در جنگ ترکیبی ،تمام تلاش های خود را در زمینه راه اندازی جنگ اقتصادی بکار گرفت.

امام جمعه مرودشت در ادامه خطبه ها نماز ،بخشی دیگر از التهابات بازار ارز و تورم موجود را ناشی از حذف ارز ترجیحی توسط دولت وراه اندازی اغتشاشات اخیر چند ماه گذشته در سطح کشور که باعث  کاهش ویا عدم ورود سرمایه گذار به کشور گردیده بود رادانست که زمینه  افزایش تورم در سطح جامعه را رقم زده است.

آقائی در ادامه گفت :دولت سیزدهم نشان داد که از هیچ تلاشی برای کمک به مردم دریغ نمی کنداما نوع نگاه دولت ورویکرد آنان در حل مشکلات توقع  مردم ودیدگاه آنان به دولت را تغییر داده و به همین دلیل مردم انتظارات بیشتری از دولت دارند ،لذا از مسئولان تقاضا داریم که در زمینه کاهش تورم وجلوگیری از التهابات بازار اقدامات شایسته ای بکار گیرند.

آقائی اشاره ای به انتقال دفتر مرکزی شبکه معاند ایران اینترنشنال از لندن به سوی واشنگتن نمود وبیان کرد:این دفتر در سال  ۱۳۹۶با حمایت مالی عربستان ورژیم غاصب صهیونیستی و با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی راه اندازی گردیدودر اغتشاشات اخیر با برخی جو پراکنی ها باعث به دام افتادن یک عده جوان بی گناه گردید وانتقال دفتر آنان تحت لوای ارباب اصلی خود ،زمینه توطئه های بیشتر با انسجام بهتر را رقم می زند که احتیاج به هوشیاری مردم را دارد.

خطیب جمعه مرودشت در ادامه ۱۴ اسفند ماه سالروز تاسیس نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره) وآغاز هفته احسان ونیکوکاری را تبریک و با بیان اینکه روحیه انفاق در بین مردم باید تقویت شود، افزود:ملت ما در سخت ترین شرایط فرهنگ احسان را فراموش نکرده و جشن نیکوکاری می تواند روحیه ایثار و نوع‌دوستی را در جامعه تقویت می‌کند.

آقائی ۱۵ اسفند ماه روز درختکاری وهفته منابع طبیعی را تبریک گفت وعرضه داشت : باید کاشت نهال و درخت در جامعه نهادینه شود و این مهم از سوی مردم و مسئولان جدی گرفته شود تا شاهد چشم اندازهای طبیعی زیبا در شهر و طبیعت باشیم.

وی بیان کرد:حفظ و نگهداری درختان بسیار حائز اهمیت است چراکه درختان علاوه بر سرسبزی و ایجاد هوای پاک در ایجاد شور و نشاط در جامعه نیز مفید و مؤثر هستند.

لینک کوتاه : http://ofoghemarvdasht.ir/?p=1309

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.