• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024

اخبار ویژه

پولادمردان وزنه بردار مرودشتی در مسابقات جهانی جوانان اسپانیا امام جمعه موقت  مرودشت گفت : هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ اسلام می باشد/دستگاه های خدمت رسان نهضت آسفالت را ادامه دهند امام جمعه مرودشت گفت :هفته وحدت زمان مناسبی برای توجه به مشترکات دینی شیعه وسنی است / شعر وادب فارسی با فرهنگ دینی ما عجین شده است    امام جمعه موقت مرودشت گفت :گلایه امام جمعه موقت مرودشت به قطعی بدون اعلام برق به مردم  / تسریع در پروژه های عمرانی در اولویت دولتمردان قرار گیرد امام جمعه موقت مرودشت گفت :پیاده روری اربعین تداوم مسیر عاشورا است / آزادگان سرافراز ذخائر انقلاب هستند جدول زمانبندی مدیریت اظطراری بار اعلام شد باشگاه کیوکوشین ایچی گکی پرو مرودشت قهرمان مسابقات استانی کیوکوشین شد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت :پرسشگری،مطالبه گری وروشنگری فریاد رسای خبرنگاران است / به جد پیگیر دغدغه های صنفی خبرنگاران واصحاب رسانه خواهم بود

10
دیدار پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت با امام جمعه مرودشت

امام جمعه مرودشت گفت:فرهنگ دفاع مقدس باید در زندگی ما رسوخ کند

  • کد خبر : 2211
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
امام جمعه مرودشت گفت:فرهنگ دفاع مقدس باید در زندگی ما رسوخ کند
به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت ،جمعی از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت به همراه اعضای شورای اداری به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با امام جمعه مرودشت دیدار کردند

بیش از ۶۰۰برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان مرودشت برگزار خواهد شد

 

دیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و مسئولان اداری با امام جمعه مرودشت

به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت -سرهنگ پاسدار غلامرضا شعبانی نیا فرمانده سپاه مرودشت گفت: دفاع مقدس عینیت‌بخشی به اسلام ناب محمدی و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و جامعه امام زمانی بود.

شعبانی نیا در ادامه افزود:دفاع مقدس اوج ایثار و فداکاری، مظهر وحدت ملت ایران و تحقق ولایت‌فقیه با رهبری حضرت امام (ره) است.

فرمانده سپاه مرودشت با بیان اینکه قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی به دنیا ثابت شد،بیان داشت: مراسم سراسری جهاد و مقاومت صبح روز ۲۹شهریور ماه با سخنرانی مقام معظم رهبری به‌صورت تصویری همزمان در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، پادگان‌ها، مراکز بسیج، دانشگاه‌های نیروهای مسلح و همه مراکزی که فعالیت فرهنگی دارند، برگزار گردید.

سرهنگ شعبانی نیا با اذعان به اینکه بیش از ۶۰۰عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان مرودشت برگزار می‌شود، گفت: شعار هفته دفاع مقدس امسال «مامتحدیم» انتخاب شده است و لذا برنامه‌های متعددی در سراسر کشور در این راستا در نظر گرفته شده است که در این زمینه نیز بیش از ۶۰۰برنامه در غالب دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، برگزاری یاد واره های شهدا،اردوهای جهادی،تجلیل از پیشکسوتان،میز خدمت،عطر افشانی قبور مطهر شهدا،نمایشگاه کتاب و عفاف و حجاب،برگزاری مسابقات ورزشی و.. برگزار خواهد شد.

امام جمعه مرودشت گفت: فرهنگ دفاع مقدس باید در زندگی ما رسوخ کند

حجت‌الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه مرودشت ضمن تبریک هفته دفاع مقدس،بیان داشت:دفاع مقدس اوج عقلانیت و عالمیت در مقابله با تهاجم رژیم بعث عراق بود که ملت غیور ایران اسلامی در این دوران مقدس به باور ما می توانیم رسیدند.

امام جمعه مرودشت با اشاره به اینکه حفظ دستاوردهای انقلاب و جنگ دو نکته مهمی است که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری می باشد،خاطر نشان کرد:دلاورمردان ما در عرصه دفاع مقدس با اتحاد و برادری ودرایت خود توانستند جنگ را مدیریت کنند و این در حالی که دشمن امروزه تلاش می‌کند تحت عناوین مختلف همبستگی ما را بر هم زند و لذا پیشکسوتان ما باید در این زمینه هوشیار باشند و دستاوردهای انقلاب را تثبیت کنند.

خطیب جمعه مرودشت با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس باید در زندگی ما رسوخ کند،بیان داشت:هفته دفاع مقدس نمادین و سمبلیک می باشد و توجه به دستاوردهای دفاع مقدس نباید مختص همین یک هفته باشدلذا فرهنگ دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب که با خون شهدا و فداکاری آنان همراه بوده است باید در تمام مراحل زندگی رسوخ و ثبوت پیدا کند ودیده شود.

خاوری تصریح کرد: آیندگان و به خصوص نسل جوانان مملکت ما باید بدانند که ما در چه نقطه ای بودیم و به کجا رسیدیم و برای حفظ دستاوردهای دفاع مقدس باید پیشکسوتان و کسانی که اهل قلم هستند سراغ رزمندگان و ایثارگران رفته و خاطرات ارزشمند آنان را ثبت نموده و برای نسل جدید و آینده بازگو کنند.

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت گفت:

دفاع مقدس تلنگری برای ما و جوانان جهت شناخت فرهنگ جنگ می باشد

اسماعیل خوشبخت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و اشاره به اینکه بیش از ۶۰۰ برنامه در سطح شهرستان مرودشت با شعار ما متحدیم در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد،ایمان،امیدواری ، بصیرت، استقامت و تبعیت از ولایت فقیه را رمز پیروزی رزمندگان اسلام عنوان کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان مرودشت با بیان اینکه هفته دفاع مقدس تلنگری برای شناخت فرهنگ جنگ برای ما و جوانان می باشد،تصریح کرد: اکنون با توجه به موضوعات تهاجم فرهنگی ،جنگ اقتصادی ،جنگ نیابتی ،جنگ فرهنگی، مدیران ما باید از فرهنگ جنگ در میدان جنگ استفاده کنند .

خوشبخت افزود: چنانچه فرهنگ جنگ را در فرهنگ اجتماعی ،سیاسی و اداری جا دادیم قطعاً پیروز میدان خواهیم بودو لذا در این مسیر بعضاً متحمل برخی سختی ها خواهیم شد که تحمل این سختی ها،عاقبت بخیری و پیروزی را در پی خواهد داشت.

شایان ذکر است که تعدادی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت به همراه اعضای شورای اداری به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با امام جمعه مرودشت دیدار کردند.

لینک کوتاه : http://ofoghemarvdasht.ir/?p=2211

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.