• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024

اخبار ویژه

پولادمردان وزنه بردار مرودشتی در مسابقات جهانی جوانان اسپانیا امام جمعه موقت  مرودشت گفت : هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ اسلام می باشد/دستگاه های خدمت رسان نهضت آسفالت را ادامه دهند امام جمعه مرودشت گفت :هفته وحدت زمان مناسبی برای توجه به مشترکات دینی شیعه وسنی است / شعر وادب فارسی با فرهنگ دینی ما عجین شده است    امام جمعه موقت مرودشت گفت :گلایه امام جمعه موقت مرودشت به قطعی بدون اعلام برق به مردم  / تسریع در پروژه های عمرانی در اولویت دولتمردان قرار گیرد امام جمعه موقت مرودشت گفت :پیاده روری اربعین تداوم مسیر عاشورا است / آزادگان سرافراز ذخائر انقلاب هستند جدول زمانبندی مدیریت اظطراری بار اعلام شد باشگاه کیوکوشین ایچی گکی پرو مرودشت قهرمان مسابقات استانی کیوکوشین شد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت :پرسشگری،مطالبه گری وروشنگری فریاد رسای خبرنگاران است / به جد پیگیر دغدغه های صنفی خبرنگاران واصحاب رسانه خواهم بود

13
انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی بود و دهه فجر طلیعه این انقلاب بزرگ است

امام جمعه مرودشت گفت:جوانان انقلابی شانه های خود را به زیر بار مسئولیت دهند

  • کد خبر : 1234
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
امام جمعه مرودشت گفت:جوانان انقلابی شانه های خود را به زیر بار مسئولیت دهند
امام جمعه مرودشت گفت:جوانان انقلابی شانه های خود را به زیر بار مسئولیت دهند/ دهه فجر، دهه قدردانی است و باید در این دهه اقدامات به نسل جوان تبیین و برای نسل جدید روشنگری شود.

انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی بود و دهه فجر طلیعه این انقلاب بزرگ است

امام جمعه مرودشت گفت:جوانان انقلابی شانه های خود را به زیر بار مسئولیت دهند/ دهه فجر، دهه قدردانی است و باید در این دهه اقدامات به نسل جوان تبیین و برای نسل جدید روشنگری شود.

به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت -حجت الاسلام مهدی آقائی امام جمعه مرودشت در خطبه های این هفته ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت امیرالمومنین (ع) وروز پدر،پاگذاشتن روی نفس خود،چشم پوشی از امیال نفسانی ،پذیرش حقیقت قلب و وفاداری تمام عیار به پیغمبر اسلام را از ویژگی های بارز امیر المومنین (ع) عنوان کرد.

خطیب نماز جمعه مرودشت در ادامه ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی ،بیان داشت : انقلاب اسلامی ایران الگوی همه نهضت‌های آزادیبخش جهان می باشد و برتبیین دستاوردهای نظام اسلامی تاکید کرد.

آقائی تصریح کرد:انقلاب اسلامی به رغم مشکلات طاقت فرسا،از روز اول تحت ولایت وزعامت امام راحل ومقام معظم رهبری مسیر رشد خود را آغاز نموده ودر این ۴۰ سال شاهد جهاد های بزرگ وافتخارات درخشان وپیشرفت های شگفت آور در ایران اسلامی بوده ایم.

وی خاطرنشان کرد: عظمت پیشرفت های چهل‌ساله‌ی ملّت ایران زمانی بدرستی دیده میشود که این مدّت، با مدّتهای مشابه در انقلاب های بزرگی همچون انقلاب فرانسه و انقلاب اکتبر شوروی و انقلاب هند مقایسه شود.

آقائی افزود: مدیریّت های جهادی الهام‌گرفته از ایمان اسلامی و اعتقاد به اصل «ما میتوانیم» که امام بزرگوار به همه‌ی ما آموخت، ایران را به عزّت و پیشرفت در همه‌ی عرصه‌ها رسانید.

امام جمعه مرودشت در ادامه با بیان اینکه ایران پیش از انقلاب در تولید علم وفناوری وصنعت و…رتبه وجایگاه خاصی نداشته است ،بیان داشت : ایران اسلامی اکنون در جایگاه متعالی در دنیا قرار دارد واز گردنه های دشوار در مسائل اساسی خویش عبور کرده است .

آقائی با اشاره به اینکه  برای همه‌چیز میتوان طول عمر مفید و تاریخ مصرف فرض کرد، امّا شعارهای جهانی این انقلاب دینی از این قاعده مستثنا است؛بیان کرد: شعار های انقلاب هرگز بی‌مصرف و بی‌فایده نخواهند شد، زیرا فطرت بشر در همه‌ی عصرها با آن سرشته است وبرگرفته از آزادی، اخلاق، معنویّت، عدالت، استقلال، عزّت، عقلانیّت و… می باشد.

خطیب جمعه مرودشت تصریح کرد:مدیران جوان انقلابی در همه‌ی میدانهای سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی ، بین‌المللی و در عرصه‌های دین و اخلاق و معنویّت و عدالت، باید شانه‌های خود را به زیر بار مسئولیّت دهند و از تجربه‌ها و عبرتهای گذشته بهره گیرند و نگاه انقلابی و روحیه‌ی انقلابی و عمل جهادی را به کار بندند .

آقائی اشاره ای به موضوع کشور آذربایجان و حمله به سفارت این کشور نمود وافزود: فردی که با انگیزه شخصی  به سفارت آذربایجان حمله کردزمینه را برای سوء استفاده رژیم غاصب صهیونیستی فراهم نمود تا نشان دهند که ارتباط ایران اسلامی با این کشور روز به روز در حال ضعیف شدن است و این در حالی است که بار دیگر شاهد دست سیلی مقاومت بر صورت صهیونیست های غاصب بودیم.

لینک کوتاه : http://ofoghemarvdasht.ir/?p=1234

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.