• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024

اخبار ویژه

پولادمردان وزنه بردار مرودشتی در مسابقات جهانی جوانان اسپانیا امام جمعه موقت  مرودشت گفت : هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ اسلام می باشد/دستگاه های خدمت رسان نهضت آسفالت را ادامه دهند امام جمعه مرودشت گفت :هفته وحدت زمان مناسبی برای توجه به مشترکات دینی شیعه وسنی است / شعر وادب فارسی با فرهنگ دینی ما عجین شده است    امام جمعه موقت مرودشت گفت :گلایه امام جمعه موقت مرودشت به قطعی بدون اعلام برق به مردم  / تسریع در پروژه های عمرانی در اولویت دولتمردان قرار گیرد امام جمعه موقت مرودشت گفت :پیاده روری اربعین تداوم مسیر عاشورا است / آزادگان سرافراز ذخائر انقلاب هستند جدول زمانبندی مدیریت اظطراری بار اعلام شد باشگاه کیوکوشین ایچی گکی پرو مرودشت قهرمان مسابقات استانی کیوکوشین شد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت :پرسشگری،مطالبه گری وروشنگری فریاد رسای خبرنگاران است / به جد پیگیر دغدغه های صنفی خبرنگاران واصحاب رسانه خواهم بود

6
دیدار اعضای شورای اداری با امام جمعه مرودشت

امام جمعه مرودشت گفت:برنامه‌های تبیینی دهه فجر به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات منجر شود

  • کد خبر : 2856
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
امام جمعه مرودشت گفت:برنامه‌های تبیینی دهه فجر به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات منجر شود
به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت -جمعی از اعضای شورای اداری و بسیجیان مرودشت صبح امروز...

امام جمعه مرودشت گفت:برنامه‌های تبیینی دهه فجر به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات منجر شود

امام جمعه مرودشت گفت: باید به گونه‌ای موثر برنامه‌های دهه فجر را اجرا کرد که نتیجه آن را روز ۱۱ اسفند با حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای شاهد باشیم.

به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت اعضای شورای اداری و جمعی از بسیجیان صبح امروز به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی با امام جمعه مرودشت دیدار کردند.

حجت‌الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه مرودشت ضمن تبریک ایام الله دهه فجر بیان داشت: دشمنان نظام به دنبال این بودند که جمهوری اسلامی چهل امین سال حیات خود را نبیند ولی با وجود تحمل مشکلات و سختی‌های فراوان و تحریم های ظالمانه ،امروز شاهد آغاز ۴۵ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می باشیم.

خاوری با اذعان به اینکه مشکلات و سختی‌ها با درایت و صبر و متانت مردم و مسئولان پشت سر گذاشته شده است،خاطرنشان ساخت: امروزه دشمنان تمام تلاش خود را در جهت کم رنگ جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و موضوع انتخابات پیش‌رو بکار گرفته اند ،لذا وظیفه ملی،دینی و انقلابی ما هست تا با یک حرکت جهادی ،زمینه مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر تقویت نقش مردم در برگزاری برنامه‌های دهه فجر، افزود: باید کار را به معنای واقعی به دست مردم سپرد و تلاش کنیم تا برنامه‌های تبیینی دهه فجر به مشارکت حداکثری در انتخابات منجر شود.

 

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت گفت:دهه فجر ولادت امامت را رقم زد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت در دیدار اعضای شورای اداری با امام جمعه مرودشت از افتتاح و کلنگ زنی ۷۷پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰۰۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان خبر داد.

اسماعیل خوشبخت با بیان اینکه دهه فجر باید میراثی برای آیندگان ما باشد،افزود:جشن های ایام دهه فجر یادآور انقلاب و امام می باشد که دشمن همواره به دنبال خاموش کردن آن می باشد.

نماینده عالی دولت در مرودشت تصریح کرد: حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه باید تسری پیدا کند تا لیله القدر نظام که روز انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری می باشد،تا این حماسه ها در تاریخ ایران زمین ثبت شود.

معاون استاندار در ادامه خاطرنشان کرد:در دهه فجر امسال ۷۷پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰۰۰میلیارد ریال به بهره‌برداری یا کلنگ زنی خواهد رسید.

خوشبخت افزود:این مقدار اعتبار از هفته دولت تا دهه فجر می باشد که ۲و نیم برابر اعتبارات کل شهرستان محسوب می‌شود و باعث افتخار است که این میزان اعتبار در کمتر از ۶ماه کسب شده است.

رژه خودرویی و موتور سواری ،گلباران قبور مطهر شهدا و سرکشی و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های نخستین روز دهه فجر در مرودشت بود.

 

لینک کوتاه : http://ofoghemarvdasht.ir/?p=2856

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.