• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024

اخبار ویژه

پولادمردان وزنه بردار مرودشتی در مسابقات جهانی جوانان اسپانیا امام جمعه موقت  مرودشت گفت : هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ اسلام می باشد/دستگاه های خدمت رسان نهضت آسفالت را ادامه دهند امام جمعه مرودشت گفت :هفته وحدت زمان مناسبی برای توجه به مشترکات دینی شیعه وسنی است / شعر وادب فارسی با فرهنگ دینی ما عجین شده است    امام جمعه موقت مرودشت گفت :گلایه امام جمعه موقت مرودشت به قطعی بدون اعلام برق به مردم  / تسریع در پروژه های عمرانی در اولویت دولتمردان قرار گیرد امام جمعه موقت مرودشت گفت :پیاده روری اربعین تداوم مسیر عاشورا است / آزادگان سرافراز ذخائر انقلاب هستند جدول زمانبندی مدیریت اظطراری بار اعلام شد باشگاه کیوکوشین ایچی گکی پرو مرودشت قهرمان مسابقات استانی کیوکوشین شد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت :پرسشگری،مطالبه گری وروشنگری فریاد رسای خبرنگاران است / به جد پیگیر دغدغه های صنفی خبرنگاران واصحاب رسانه خواهم بود

6
فرماندار ویژه شهرستان مرودشت در جلسه هماهنگی استقبال از شهید گمنام:

استقبال از شهید گمنام وظیفه ای همگانی است

  • کد خبر : 2676
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۱۴
استقبال از شهید گمنام وظیفه ای همگانی است
جلسه هماهنگی استقبال از شهید گمنام به ریاست فرماندار ویژه شهرستان مرودشت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت، جلسه هماهنگی استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس با حضور مدیران و رؤسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و بسیجیان به ریاست فرماندار ویژه شهرستان مرودشت برگزار شد.
دکتر اسماعیل خوشبخت در این جلسه با بیان این‌که شهدای گمنام به‌عنوان منبع فیوضات، برکت و خیر عظیمی را به‌همراه خود دارند گفت: در آستانه ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) مفتخر به میزبانی از یک شهید گمنام دفاع مقدس هستیم. وی افزود: آیین معنوی و روحانی تشییع شهدای گمنام اثرات و برکات عظیمی را برای شهرستان در پی دارد و بار دیگر، جان دوباره‌ای به کالبد شهرستان خواهد دمید لذا باید از این فرصت مغتنم و ارزشمند نهایت استفاده را داشته باشیم.
فرماندار ویژه شهرستان مرودشت با تأکید بر این‌که استقبال از شهید گمنام وظیفه‌ای همگانی است گفت: تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظفند تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود را جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسمات به‌کار گیرند. وی افزود: شهید والامقام گمنام تنها سه روز میهمان شهرستان مرودشت است و باید برنامه‌ریزی به‌نحوی باشد که کلیه مردم در تمامی نقاط شهرستان امکان بهره‌گیری از حضور در این مراسمات معنوی را داشته باشند لذا ترتیبی اتخاذ شده که در این سه روز پیکر مطهر شهید گمنام در بخش‌ها و شهرهای مختلف شهرستان میهمان باشد.
رئیس شورای تأمین شهرستان مرودشت با اذعان به این که در تمامی شهرهای هشت‌گانه شهرستان باید مراسماتی توسط شهرداری‌ها و با محوریت مردم با حضور شهید گمنام برگزار شود گفت: تمامی ادارات به‌خصوص سازمانهای تاکسی‌رانی و اتوبوسرانی موظفند تمامی امکانات و خدمات لازم را جهت برگزاری شایسته این مراسمات در اختیار بگذارند.
وی افزود: تمامی مدارس در قالب اردو، باید امکان حضور تمامی دانش‌آموزان را در این مراسمات فراهم نمایند. دکتر خوشبخت با اشاره به وجود سه دانشگاه و دیگر مراکز علمی در سطح شهرستان گفت: مراسمی با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور دانشجویان به‌منظور بزرگداشت شهید گمنام برگزار گردد. وی تصریح کرد: در اداراتی که جامعه هدف بزرگی دارند مثل جهاد کشاورزی، کمیته امداد امام‌خمینی(ره)، بهزیستی، صمت و… ضمن اطلاع‌رسانی و دعوت از مردم، مراسماتی با حضور جامعه هدف برگزار شود.
فرماندار ویژه شهرستان مرودشت با بیان این‌که مردم همواره ارتباطی قلبی و دوطرفه با شهیدان به‌خصوص شهدای والامقام گمنام داشته اند گفت: باید این امکان برای تمامی مردم در تمامی نقاط شهرستان فراهم شود تا بتوانند با شهید گمنام عزیز خود دیدار نموده و از این منبع عظیم فیض و برکت بهره‌مند شوند
گفتنی است پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس از روز شنبه ۱۸ آذر ماه به مدت ۳ روز میهمان شهرستان مرودشت است

لینک کوتاه : http://ofoghemarvdasht.ir/?p=2676

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.