• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024

اخبار ویژه

پولادمردان وزنه بردار مرودشتی در مسابقات جهانی جوانان اسپانیا امام جمعه موقت  مرودشت گفت : هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ اسلام می باشد/دستگاه های خدمت رسان نهضت آسفالت را ادامه دهند امام جمعه مرودشت گفت :هفته وحدت زمان مناسبی برای توجه به مشترکات دینی شیعه وسنی است / شعر وادب فارسی با فرهنگ دینی ما عجین شده است    امام جمعه موقت مرودشت گفت :گلایه امام جمعه موقت مرودشت به قطعی بدون اعلام برق به مردم  / تسریع در پروژه های عمرانی در اولویت دولتمردان قرار گیرد امام جمعه موقت مرودشت گفت :پیاده روری اربعین تداوم مسیر عاشورا است / آزادگان سرافراز ذخائر انقلاب هستند جدول زمانبندی مدیریت اظطراری بار اعلام شد باشگاه کیوکوشین ایچی گکی پرو مرودشت قهرمان مسابقات استانی کیوکوشین شد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت :پرسشگری،مطالبه گری وروشنگری فریاد رسای خبرنگاران است / به جد پیگیر دغدغه های صنفی خبرنگاران واصحاب رسانه خواهم بود

9
افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی در شهرستان مرودشت با حضور استاندار

استاندار فارس از حمایت از سرمایه گذاران صنایع تبدیلی خبر داد

  • کد خبر : 2092
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
استاندار فارس از حمایت از سرمایه گذاران صنایع تبدیلی خبر داد
به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت -تعدادی از طرح های عمرانی و خدماتی در شهرستان مرودشت با حضور استاندار فارس افتتاح شد

افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی در شهرستان مرودشت با حضور استاندار

همزمان با سومین روز از هفته دولت و در قالب شصت و چهارمین سفر شهرستانی استاندار فارس، از یک واحد صنعتی تولید غذای آماده و نیمه آماده، خوابگاه ورزشی و مرکز فرهنگی قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان مرودشت بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری افق مرودشت ، همزمان با سومین روز از هفته دولت ،محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در ۶۴ امین سفر شهرستانی خود به شهرستان مرودشت سفر کرد و در این سفر یک واحد صنعتی تولید غذای آماده و نیمه آماده، خوابگاه ورزشی و مرکز فرهنگی قرآنی  سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان مورد افتتاح قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در استان فارس، در حاشیه افتتاح از این پروژه‌ها، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و نکوداشت هفته دولت گفت: حمایت تمام قد از سرمایه گذاری در استان در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار دارد و با جدیت دنبال می شود.

ایمانیه تصریح کرد: یک از پروژه‌هایی که امروز شاهد بهره برداری از آن بودیم، واحد تولیدی غذای آماده و نیمه آماده است که پیشنهاد دادیم با توجه به اینکه در فاز دوم این طرح تولید غذای حیوانات با استفاده از ضایعات گوشتی جهت صادرات

در حال اجرا ست، این کار در کل استان توسعه یابد و علاوه بر ارز آوری مانع از ورود ضایعات تخریب کننده محیط زیست به محیط زیست شود.

ایمانیه در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن شهرستان مرودشت هم گفت: در جریان بازدید از این طرح ها از پیمانکار و سرمایه گذار تقاضا شد که سرعت کار را افزایش دهد و کار در آن یکصدهکتار دیگری که به سه پیمانکار دیگر واگذار شده نیز آغاز شود.

استاندار فارس در ادامه افزود: امیدواریم با شتاب گرفتن روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عقب ماندگی که در این حوزه با توجه به کمبود زمین ایجاد شده ظرف ماههای آتی و با تامین زمین جبران شود.

وی، در خصوص وضعیت قطع برق صنایع هم اظهار کرد: با توجه به اینکه در روزها و هفته های آتی پیش بینی می شود شاهد کاهش میزان مصرف برق باشیم، این مساله کمک خواهد کرد که دیگر نیاز به اعمال خاموشی در صنایع نباشد.

ایمانیه بیان داشت: برای اطلاع صاحبان صنایع و کشاورزان، جدول زمان بندی قطع برق در اختیارشان قرار گرفته که آنها می توانند در صورتی که خارج از آن جدول خاموشی داشته باشند پیگیری کنند.

در سفر چند ساعته استاندار فارس  به شهرستان مرودشت، مقام عالی دولت در استان  و برخی از مدیران کل دستگاه های اجرایی در قالب میز خدمت با حدود ۳۰ نفر از اهالی مرودشت در محل مصلای نماز جمعه ملاقات کرد و به درخواست های آنان پاسخ داد.

استاندار  فارس همچنین در جلسه شورای اداری این شهرستان، میزان تحقق مصوبات دور قبل به این شهرستان را مورد بررسی قرار داد و برای حصول کامل نتیجه و توسعه و گسترش شهرستان و ایجاد آسایش و رفاه مردم این شهرستان مصوبات جدیدی نیز به تصویب رساند.

 

لینک کوتاه : http://ofoghemarvdasht.ir/?p=2092

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.